Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفاهی با تشریح برنامه های تابستانه کانون مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» روستای «سمغان» کازرون، گفت: برنامه ها در قالب های مختلف در طول تابستان اجرا شد.

«زهرا شفاهی» با تشریح برنامه های ویژه اوقات فراغت فصل تابستان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرارسیدن تابستان با برنامه ریزی هایی که انجام شد، کلاس ها و کارگاه های آموزشی به ویژه در رشته هنری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» روستای سمغان کازرون، افزود: کلاس های آموزش قرآن در رشته های حفظ، روخوانی و روان خوانی از برنامه های تابستان کانون بود که علاوه بر آن آموزش احکام ویژه گروه های سنی مختلف نیز برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه 200 عضو کانون تاکنون در سامانه «بچه های مسجد» ثبت نام شده اند، خاطرنشان کرد: کلاس های خیاطی، آشپزی، کامپیوتر، بافتنی، چرم دوزی و سفره آرایی از کلاس های هنری بود که اعضای کانون با استقبال خوبی در آنها شرکت کردند.

 

شفاهی، برنامه های وزشی کانون در رشته های والببال و مسابقه فوتبال را از دیگر برنامه های تابستان کانون برشمرد و افزود: کلاس های آموزش مرغداری، داروهای گیاهی و خیاطی در راستای کارآفرینی برگزار شده و در پایان کلاس ها نیز اردوی آموزشی و تفریحی ویژه اعضا در برنامه کانون قرار دارد.

 

مدیر کانون مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» روستای «سمغان» کازرون از تشکیل صندوق قرض الحسنه با عضویت اعضای کانون خبر داد و گفت: در طول فصل تابستان مسابقه کتابخوانی نیز در موضوعات مختلف از جمله سبک زندگی و اعتقادی و بصیرتی برگزار شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عاشورا عاشورای حسینی عزاداری محرم اردبیل مسجد طراز اسلامی استان بوشهر خبرگزاری شبستان اربعین حسینی طرح اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت اوقات فراغت کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، زارع در نشست تاريخ يزد که با موضوع تاريخ شفاهي يزد قديم برگزار شد، گفت: با توجه به اهميت پرداختن به تاريخ و گذشته، سلسله نشست هايي را با عنوان دوشنبه هاي فرهنگي در اين مرکز آغاز کرده ايم که تاريخ شفاهي قديم يزد را مورد بررسي قرار مي دهيم.
وي با اشاره به اينکه اين نشست ها با حضور مفاخر، مشاهیر و نويسندگان يزدي برگزار مي شود، بيان کرد: اين جلسات با موضوعات مختلف تمدني در حوزه آب، قنات، مباحث فرهنگي و اجتماعي کاملا ثبت و ضبط مي شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی