Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@01:08:36 GMT

معرفی داوران دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۳۷۵

معرفی داوران دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور

داوران دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور با موضوع «جوان ایرانی» اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، رئیس حوزه هنری خراسان شمالی با بیان این که مسعود ضیائی، علی پاک‌نهاد، حمیدرضا مسیبی، جلال پیرمرزآباد و عباس ناصری به عنوان داوران اصلی، آثار رسیده به این دوره را بررسی می‌کنند، گفت: حسین طاهرپرستار، سالار عشرت‌خواه و نینا طافی نیز به عنوان کمک داور در این دوره حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمازی به شرکت ۱۶۰ هنرمند در این جشنواره اشاره کرد و گفت: آثار در ۲ بخش کارتون و کاریکاتور داوری می‌شود و در نهایت در بخش کارتون ۳ برگزیده و ۱۰ تقدیری و کاریکاتور نیز ۳ برگزیده و ۵ تقدیری خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: بهمن عبدی هنرمند پیشکسوت تجسمی نیز در آیین پایانی این دوره مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

 

نمازی بیان کرد: دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور با محوریت جوان ایرانی و نقش او در مدیریت و اقتصاد کشور، نیمه نخست آبان ماه برگزار می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا ماه محرم عزاداری محرم مسجد عاشورای حسینی محرم شیراز خبرگزاری شبستان نماز ظهر عاشورا محرم حسینی دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور داوران حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی

مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۳۵ درصد افزایش داشته است گفت: در این جشنواره یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز متوسطه دوره اول در ۱۳ محور با هم رقابت کردند.

به گفته‌ی سیدمحمدموسوی توجه به دستاورد‌های علمی و عملی دانش آموزان، کاربردی کردن آموخته‌ها و شکوفایی و شناخت استعداد‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی