Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار تولید ۱۰ شرکت شاخص فولادسازی در پنج ماهه نخست امسال در زمینه شمش به رقم هشت میلیون و ۵۳۹ هزار و ۷۷۶ تن رسید که در مقایسه با دوره مشابه پارسال افزایش چهار درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آمار تولید ۱۰ شرکت شاخص فولادسازی در پنج ماهه نخست امسال در زمینه شمش به رقم هشت میلیون و ۵۳۹ هزار و ۷۷۶ تن رسید که در مقایسه با دوره مشابه پارسال افزایش چهار درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارنامه فولاد مبارکه، خوزستان، ذوب آهن، آلیاژی (یزد)، گروه ملی صنعتی فولاد، کاوه جنوب، خراسان، چادرملو، فولاد ارفع و بناب در مرداد ماه امسال گویای تولید یک میلیون و ۶۷۶ هزار و ۵۹۲ تن شمش است که نسبت به ماه مشابه در سال ۹۷ رشد سه درصدی را ثبت کرد.

 

تولیدات فولادی در دوره فروردین تا مرداد ماه امسال پنج میلیون و ۸۳۴ هزار و ۵۰۱ تن بود که نسبت به پنج ماهه ابتدایی سال گذشته رشد ۹ درصدی را نشان داد.

 

محصولات فولادی مبارکه، ذوب آهن، آذربایجان، خراسان، آلیاژی، نورد و لوله اهواز، گروه ملی صنعتی فولاد، فولاد اکسین، ورق خودرو چهار محال و بختیاری و بناب در مرداد ماه ۹۸ به رقم یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۲۷۲ تن رسید که نسبت به مرداد ۹۷ رشد ۱۰ درصدی دارد.

 

براساس آمار معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن وتجارت در چهار ماهه امسال هشت میلیون و ۵۵ هزار و ۱۰۰ تن فولاد میانی ( خام ) تولید شد که در مقایسه با هفت میلیون و ۵۱۸ هزار تن در مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۷.۱ درصدی داشت، محصولات فولادی نیز هفت میلیون و ۲۰۴ هزار و ۵۰۰ تن در این مدت بود که نسبت به ۶ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۲۰۰ تن عملکرد پارسال ۱۱.۶ درصد رشد را ثبت کرد.

 

پیش‌بینی شده که امسال ظرفیت فولاد سازی کشور به حدود ۴۰ میلیون تن برسد که میزان تولید فولاد خام ( میانی ) به ۲۵ تا ۲۷ میلیون تن برسد، ایران در بین 10 فولاد ساز شاخص جهان جای گرفته که انتظار می‌رود در افق چشم انداز 1404 با دستیابی به ظرفیت 55 میلیون تن فولاد، در جایگاه هفتمین فولاد ساز جای گیرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم استان بوشهر خبرگزاری شبستان عزاداری محرم عاشورا عاشورای حسینی اربعین حسینی شیراز فعالیت های مسجدی فولادسازی تولید فولاد فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت جدید برای کاراته خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دوره داوری آسیایی، بین المللی درحاشیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد که حسین مقدم داور جوانان استان موفق درجه B کاتا و B کومیته را با امتیاز بسیار بالا کسب کند و دوره با موفقیت پشت سر بگذارد.

مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت کاراته استان موفق به کسب این دوره شد و این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آورد.

همچنین علیرضا لفیطه پور به همراه تیم پاس قم به عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد و امیرعلی بیگدلی و ابوالفضل مردان پور نیز مدال برنر مسابقات آینده سازان کاراته پسران کشور به گردن آویختند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور رزمی کاران ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان در ازبکستان آغاز شده است که ۲۸ داور کشورمان موفقیت به کسب درجه بین المللی شدند.

هفته پایانی لیگ برتر کاراته و آینده سازان پسران باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴