Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بدخشان سرپرست تیم گل گهر سیرجان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص درگیری لفظی وینکو بگوویچ با فراز کمالوند سرمربی تیم پارس جنوبی جم که به نظر جدی می‌رسید، عنوان کرد:  درگیری خاصی بین این ۲ نفر پیش نیامده است. وینکو حین گفتگو با کمالوند بر این عقیده بود که در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیمکت نشینان وقتی خطایی بر خلاف میلشان برای حریف گرفته می‌شود به داوری هجوم می‌آورند، اما حالا همین رفتار را در مربیان و کادر فنی پارس جنوبی جم دید و دوستانه این نکته را متذکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: برزای با بگوویچ آشتی کرد

او ادامه داد: در بازی مقابل پارس جنوبی جم کمی از نظر داوری اذیت شدیم و برخی بازیکنانمان هم مصدوم شدند. از طرفی داور بازی پنالتی به ضرر ما گرفت که حتی ناظر داوری هم  اعلام کرد خطایی روی بازیکن پارس جنوبی شکل نگرفته است و پنالتی نباید گرفته می‌شد. باشگاه ما به صورت رسمی  نسبت به عملکرد داوری این دیدار اعتراض کرد و منتظر نتیجه هستیم.  

بدخشان در خصوص مصدومیت شدید سجاد آشوری و یوسف وکیا بازیکن تیم گل گهر  در جریان بازی مقابل پارس عنوان کرد: سجاد بعد از آسیب دیدگی که داشت به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان است. وکیا در جریان بازی مصدوم شد، اما به بازی بعدی مقابل تراکتور می‌رسد.

بیشتر بخوانید: امضای قرارداد جباری با گل گهر به آینده موکول شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه گل گهر سیرجان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!