Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد با هدف هم‌افزایی هرچه بیشتر واحدهای استانی و بالا بردن میزان اثربخشی ارزیابی و نظارت‌های آتی بر واحدهای این دانشگاه به تشکیل مناطق نظارتی در سراسر کشور اقدام کند.

پیش از این، نظارت بر واحدهای استانی این دانشگاه به طور غیرمتمرکز و از طریق ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات استان‌ها انجام می‌شد، بر اساس مصوبه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد ساختار این مرکز به صورت منطقه‌ای است که واحدهای نظارت مالی، نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد از ادارات زیرمجموعه هر اداره کل منطقه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ساختار، قرار است در کل کشور ۱۰ اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه‌ای تشکیل شود که حیطه نظارتی هر اداره کل مشتمل بر سه استان است.

در نخستین گام این طرح، دفتر منطقه‌ای مرکز نظارت دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی تا پایان شهریور ماه افتتاح می‌شود و پیگیری امور مرتبط با این مرکز را در سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی بر عهده می‌گیرد.

به گفته مدیران این مرکز، دستاورد مهم منطقه‌ای شدن بازرسی واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی، کاهش هزینه‌های نظارتی و حرکت به سمت سیاست‌های انقباضی مد نظر مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مالی است، علاوه بر این بالا رفتن اختیارات ادارات کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات مناطق در تعامل با واحدهای دانشگاهی دانشگاه با رویکرد کمک به حل مسائل مبتلا به در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین دستاوردهای ساختار جدید است.

گفتنی است؛ در رویکردهای جدید این مرکز تمرکز بر نظارت‌ها و ارزیابی‌های مسئله محور از مهم‌ترین اولویت‌ها است، حلقه مفقوده‌ای که سال‌ها در نظام آموزش عالی کشور جای خالی آن احساس می‌شود.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز