Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سمنان گفت: ۲ بازارچه دائمی میوه و تره‌بار در مرکز استان سمنان ایجاد می‌شود. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید عباس دانایی ظهر امروز در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی مرکز استان سمنان که در فرمانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر است 2 بازارچه دائمی عرضه میوه و تره‌بار در سمنان یکی در پارک کومش و دیگر در بلوار آیت‌الله عالمی راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بازارچه عرضه میوه نیز قرار است به‌صورت موقت در روبه روی صداوسیمای مرکز سمنان راه‌اندازی شود.

فرماندار سمنان ادامه داد: با استقرار کانکس فعالیت این بازارچه موقت آغاز می‌شود.

دانایی با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در حوزه تأمین کالاهای اساسی و‌ موردنیاز مردم از سوی ستاد تنظیم بازار سمنان گفت: این مهم در اولویت قرار دارد و خوشبختانه تاکنون نیز هیچ مشکلی درزمینهٔ تأمین این کالاها در شهرستان سمنان به وجود نیامده است.

قیمت میوه و تره‌بار ‌و مواد پروتئینی در تهران؛ چهارشنبه 20 شهریور‌ماه + جدولآذربایجان غربی| دست طمع دلالان به بازار میوه باز شدقیمت‌های نجومی در بازار میوه سنندج/ اظهارات متناقض مسئولان در پاسخ‌گویی و گرانفروشی غرفه‌داران شهرداری‌‌80 درصد بازار میوه و تره بار استان یزد در دست اتباع بیگانه است‌

وی با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه پاییزه «بومی ماه مهر» از بیست و چهارم شهریورماه در محل نمایشگاه دائمی سمنان ضمن اشاره به اینکه این نمایشگاه تا بیست و نهم شهریورماه دایر است گفت: عرضه کالاها در این نمایشگاه با 10 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فرماندار سمنان عنوان کرد: بیش از 110 غرفه در این نمایشگاه برای عرضه لوازم‌التحریر، پوشاک و برخی کالاهای اساسی و موردنیاز مردم برپاشده است.

دانایی در ادامه به بازرسی‌های انجام‌شده از واحد‌های صنفی مختلف در سطح شهرستان سمنان اشاره کرد و افزود: تاکنون 9 هزار و 514 مورد بازرسی انجام‌شده است که در این بازرسی‌های 562 مورد تخلف به ارزش ریالی چهار میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

وی بیان داشت: سه هزار و 470 مورد نیز بازرسی‌های انجام‌شده در بخش آرد و نان شهرستان سمنان است.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هرگونه شکایات خود از واحد‌های صنفی و تولیدی متخلف را با سامانه 124 به اطلاع مسئولان امر برسانند.

دانایی گفت: از طریق این سامانه تاکنون 480 مورد تماس شکایت‌های مردمی به ثبت رسیده است که حدود 98 درصد از این شکایات موردبررسی و رسیدگی قرارگرفته است.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مربی پرورشی مدرسه ۲۲ بهمن شهر سمیرم گفت: هدف از برپایی این بازارچه اشنایی دانش اموزان با بازار کسب و کار مدیریت پول و مسئولیت پذیری است.

صدیقه قاسمی افزود: در این بازاراچه محصولات سالم توزیع شد.


دبستان ۲۲ بهمن با ۱۶۰ دانش اموز در مرکز شهر سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • الو! یه تغییر دائمی چند؟
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان