Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مستند «این مرز بی نهایت» به تهیه کنندگی و کارگردانی احمد جان میرزایی، تولید جدید شبکه مستند سه‌شنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۷ در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی می‌شود.

احمد جان میرزایی درباره این مستند گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها از گذشته پر افتخار زبان فارسی و علل خاموشی آن در هند، به عنوان یکی از عبرت‌های تاریخ یاد فرموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان با استناد به تهاجم فرهنگی غرب و شواهد موجود، از کم توجهی به زبان فارسی مکرر ابراز نگرانی فرموده و خواستار پاسداشت و گسترش زبان فارسی به عنوان زبان فرهنگ، دین، اخلاق و علم، نه فقط در ایران بلکه در همه جهان شده اند. مجموعه مستند «این رمز بی نهایت» تولید جدید شبکه مستند جستجویی است در امتداد نگرانی‌ها و تاکید‌های رهبر فرزانه انقلاب.

«این مرز بی نهایت» فردا با حضور مدیران شبکه مستند و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی می‌شود و ورود برای عموم آزاد خواهد بود.

پشت پرده ارتباط هالیوود و سازمان سیا در «به اضافه مستند»

سی و هشتمین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «زندگی قشنگ نو» به کارگردانی وحید پناهلو از شبکه مستند پخش خواهد شد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، محمد تقی فهیم، منتقد سینما و وحید پناهلو کارگردان مستند زندگی قشنگ نو مهمان برنامه خواهند بود و به بررسی پشت پرده صنعت سینما در آمریکا، هالیوود و ناگفته‌هایی از رسانه‌های ایالات متحده می‌پردازند. علاوه بر این، محمد تقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «زندگی قشنگ نو»، روایتی از پشت پرده حضور سازمان جاسوسی سیا در صنعت سینما و رسانه آمریکا است و به ارتباط و تعامل هالیوود با آژانس اطلاعاتی آمریکا از زمان شکل‌گیری صنعت سینما در این کشور، قبل و بعد از تاسیس دفتر سرگرمی سازمان سیا می‌پردازد. این فیلم روایتی ناگفته از یکی از پیچیده‌ترین سرویس‌های اطلاعاتی دنیا و ارتباط آن با سینما در آمریکا است.

این مستند ۴۰ دقیقه‌ای که به کارگردانی وحید پناهلو و در خانه تولیدات جوان صدا و سیما تهیه شده است، برای اولین بار از صدا و سیما و برنامه تلویزیونی به اضافه مستند پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۹ و جمعه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند‌های دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مستند برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت، ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه‌کنندگی مهدیه سادات‌محور روایتی از زن باردار عشایرنشین است که در روستایی صعب‌العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از تهیه کننده: مهدیه سادات‌محور، کارگردان، مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین‌آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری.

کد خبر 6087838 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست