Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نیک‌بین می‌گوید، در حال حاضر اصلی‌ترین مانع پیش روی تهیه‌کنندگان مستقل هزینه‌هایی است که تولید مستقل با آن روبه‌رو است که متأسفانه با گذشته بسیار متفاوت است.

به گزارش شریان نیوز،نیک‌بین در این باره گفت: افزایش هزینه‌های سالانه اگر به صورت معقول باشد مشکلی نیست ولی اینکه هزینه‌های تولید در مدت‌زمانی کوتاه به سرعت چند برابر شود واقعاً عجیب است و در نتیجه تولید فیلم برای بخش خصوصی بسیار مشکل‌آفرین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
تهیه‌کننده «آتش بس» و «واکنش پنجم» خاطرنشان ساخت: خود من با سابقه سه دهه‌ای تولید فیلم‌های مختلف دیگر نمی‌توانم به این راحتی‌ها مانند گذشته فیلم تهیه کنم زیرا هزینه‌های تولید بسیار بالا رفته و با آمدن یکسری پول‌های مشکوک در سینما و پرداخت‌های زیادی که برای دستمزدها انجام می‌گیرد دیگر نمی‌توانم با ارقام معقول بازیگر جذب کنم.
این تهیه‌کننده خاطرشان ساخت: اوضاع آن قدر به هم ریخته که بازیگری که تا دو سال قبل می‌توانستیم یک قرارداد همکاری ۱۰۰ میلیونی با او ببندیم، اکنون باید بالای یک میلیارد بگیرد تا قرارداد ببندد. یک فیلم لااقل باید ۳ میلیارد بفروشد که فقط دستمزد همین یک بازیگر را پوشش دهد! آخر با این اوضاع خراب فروش فیلم‌ها چگونه امکان دارد فیلم‌هایی که ده‌ها میلیارد هزینه تولیدشان شده بتوانند سرمایه خود را برگردانند؟
تهیه‌کننده «سوپراستار» و «بمانی» با تأکید بر دشواری حفظ استقلال با ورود سرمایه‌های مشکوک تأکید کرد: در این شرایط کار کردن واقعاً برای بخش خصوصی مشکل شده به خصوص که صاحبان سرمایه‌های مشکوک بهترین موعد اکران را هم در اختیار می‌گیرند و سر بخش خصوصی در اکران هم کلاه می‌رود و حتی اگر به تولید برسیم به خاطر مشکلاتی که در اکران داریم نمی‌توانیم روی برگشت سرمایه هم حساب باز کنیم. وظیفه دولت آماده‌سازی بستر فعالیت برای همگان است. طوری نباشد که هر کس از هر صنف غیرمرتبط به راحتی وارد سینما شود و فقط به این دلیل که سرمایه کلان دارد بر صدر نشیند و قدر بیند. ورود افراد غیرحرفه‌ای با پول‌های مشکوک و بی‌حساب و کتاب می‌تواند در آینده نزدیک ضربات مهلکی بر پیکره سینما وارد کند. برچسب هانیک‌بین

منبع: شریان

کلیدواژه: نیک بین سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟

مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت با تاکید بر اینکه افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هیچ هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت، گفت: در صورت بروز تخلفاتی مانند دریافت هزینه‌های مضاعف برای این کار، مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه irangs.ir اقدام به ثبت شکایت کنند.

گروه صنعت، معدن وتجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «حمید محله‌ای» مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت در گفتگو با بازارنیوز پیرامون افزایش گارانتی خودرو‌ها و تاثیر آن بر کاهش هزینه مردم اظهار کرد: قیمت خودرو‌ها مصوب است و افزایش سال‌های گارانتی آن‌ها تاثیری بر قیمت اتومبیل و یا سایر هزینه‌های مصرف‌کنندگان نخواهد گذاشت. این تصمیم بالاعکس هزینه مردم را هم کاهش می‌دهد.


مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت در پاسخ به این سال که آیا افزایش سال گارانتی خودرو تاثیری در بهبود وضعیت کیفی قطعات اتومبیل خواهد داشت یا خیر، گفت: تصمیم‌گیری درباره کیفیت قطعات بر عهده تولیدکنندگان و یا واردکنندگان این کالا است. در این بخش مباحث مربوط به استاندارد و همچنین نوع تولید آن‌ها توسط معاونت تولید مورد توجه قرار می‌گیرد.


وی تصریح کرد: کالایی که در ابتدا امر شناسه‌ای را دریافت و سپس مجوز تولید را اخذ می‌کند از حداقل استاندارد‌ها ویا کیفیت لازم برای تولید و عرضه برخوردار است. پافشاری بر افزایش کیفیت گارانتی قطعات خودرو به این خاطر صورت می‌گیرد که تولیدکننده و یا وارد کننده مجبور شوند تعداد خدمات پس از فروش کالای خود را بالا ببرند. یک تولید کننده وقتی ببیند که در خصوص یک قطعه خودرو دائما در حال دادن هزینه مضاعف باشد، غیر مستقیم در راستای افزایش کیفیت آن حرکت خواهد کرد.


محله‌ای همچنین درباره تخلفات مربوط به این بخش مانند دریافت هزینه‌های مضاعف از مصرف‌کنندگان برای افزایش گارانتی خودرو هم گفت: شاکیان این قبیل موضوعات می‌توانند در سامانه irangs.ir اقدام به ثبت شکایت کنند. پس از بررسی کارشناسی شده این شکایت‌ها اگر ادعای فرد شاکی درست باشد، شرکت ارائه دهنده گارانتی باید رضایت او را جلب کند.


این مقام مسئول درباره روند رسیدگی به این شکایت هم توضیح داد: روند رسیدگی به این شکایت‌ها در دو مرحله صورت می‌گیرد. در نخستین مرحله سعی می‌شود که بدون تشکیل پرونده حقوقی و با ارجاع موضوعات مطرح شده به خود شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، ظرف مدت هفت روز رضایت فرد شاکی جلب شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر روند بررسی شکایات در مرحله نخست به نتیجه مطلوبی ختم نشد، این دست موارد با ارجاع به سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده و تشکیل پرونده حقوقی توسط کمیسیون حل اختلاف و سازمان تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت پیرامون آن رای صادر می‌شود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: خودرو ، گارانتی خودرو ، وزارت صمت ، خدمات پس از فروش ، کیفیت خودرو ، قطعات خودرو لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9S

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد