Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:02:08 GMT

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان رضوی تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۰۹۴۵

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان رضوی تشریح شد

در جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام در خراسان رضوی تشریح شد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علیرضا رزم حسینی عصر امروز در نشست گرامیداشت سی و نهمین سال دفاع مقدس که با شعار «ما پیروزیم» در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: امسال سی‌و‌ نهمین سالگرد دفاع مقدس گرامی داشته می‎شود و ایران در هشت سال دفاع مقدس تنها با عراق در جنگ نبود، بلکه با تمام دنیا بود و سربازان ما پیروزمندان از این جنگ خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بهترین برنامه‌ها را برای بزرگداشت این هفته تهیه و تدارک ببنیم.

130 هنرپیشه و 3000 هنرور جلوی دوربین پربازیگرترین سریال دفاع مقدسی می‌روندنمایش «پل کارون» به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز به روی صحنه می‌رودبزرگداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی با اجرای 1700 برنامه انجام می‌شود

در ادامه نشست سردار یوسفعلیزاده؛ مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن اشاره به شهدا، جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی گفت: در جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس حدود 78عنوان برنامه توسط ابلاغیه از ستاد کل برای ما ارسال شده که آن را به مساجد، اداره‌ها، مدارس و سایر ارگان‌ها ارسال کرده‌ایم تا بتوانیم فعالیت‌های منسجم و متمرکز را ارائه بدهیم.

وی افزود: امسال چند برنامه مهم شاخص داریم از جمله رژه نیروهای مسلح در تاریخ 31شهریور  که مسئول برگزاری آن سپاه امام رضا(ع) است. 

سردار یوسفعلیزاده غبارروبی، عطرافشانی مزار شهدا و بازدید خانواده ایثارگران را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: ما آمادگی ارائه برنامه‌های سمعی و بصیری را از شبکه استانی داریم.

در ادامه این نشست رئیس بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی در بهشت رضا داریم که اجرای آن را سپاه برعهده دارد. همچنین برنامه‌های آرامگاه خواجه ربیع را ارتش و شهدای گمنام را نیروی انتظامی هدایت می‌کنند.

حجت الاسلام معصومی افزود: 20خانواده از شهدا را که بیش از دو شهید داشته‌اند را شناسایی کرده‌ایم که در حال ضبط برنامه هایشان هستیم. همچنین یکی دیگر از برنامه‌های ویژه با مشارکت سپاه است که مستندسازی از 1359نفر از افرادی است که در جنگ حضور دارند و به بیان خاطرات‌شان از جنگ می‌پردازند.

انتهای پیام/ ت

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به کیفی‌سازی برنامه های سوم خرداد در استان مرکزی از استفاده از ظرفیت های مردمی در برنامه های سوم خرداد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در ستاد گرامیداشت مناسب‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی، با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر به یادماندنی‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی بزرگ افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی(ره) برای موفقیت بزرگ آزادسازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان داشت.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر با رشادت و جانفشانی رزمندگان و تقدیم خون شهدای بسیاری به دست آمد، افزود: رزمندگان سرزمین آفتاب در راه دفاع از میهن حضوری پررنگ در جبهه‌ها داشتند و شهدا و جانبازان بسیاری را در این راه تقدیم کردند. سوم خرداد، عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر سرآغاز پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: سوم خرداد به واسطه آزادی خرمشهر با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است. دفاع از شرف، باورها و خاک کشور، سخت‌ترین و ماندگارترین عملکرد هر ملت  است و مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ثابت کردند در مسیر دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده و هستند.

نظری تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلامی در جامعه به ویژه بین نسل جوان را محور برنامه‌های نهادهای متولی در بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس عنوان کرد و گفت: افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی به ماندگاری حماسه روز سوم خرداد کمک می‌کند بنابراین لازم است در هر شهرستانی، تعدادی برنامه غنی ویژه سوم خرداد پیش بینی و اجرا شود، همچنین در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیز دستگاه‌های متولی در اعزام به مرقد مطهر امام، توجه به سفر اولی‌ها را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا