Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزگرد تخصصی بررسی «شیوه نظارت دامپزشکی بر عرضه فرآورده‌های خام دامی» در دفتر تسنیم استان کردستان در سنندج برگزار شد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، میزگرد تخصصی بررسی «شیوه نظارت دامپزشکی بر عرضه فرآورده‌های خام دامی» ظهر امروز در دفتر تسنیم استان کردستان در سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میزگرد، «مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی استان کردستان، ناصر مخدوم معاون سلامت دامپزشکی استان کردستان، فرزاد رحمانی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی دامپزشکی استان کردستان، سیدمحمد صبحی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان کردستان، صابر صلواتی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور و زنبور عسل و گلاله قادرمرزی رئیس اداره دارو و درمان دامپزشکی کردستان حضور داشتند و به تشریح وظایف و شیوه نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی و تأمین سلامت مردم پرداختند.

واکنش مدیر فروشگاه رفاه همدان به کشف گوشت‌های فاسد؛ ‌موضوع را خودمان به دامپزشکی اطلاع دادیمکردستان|رئیس سازمان دامپزشکی: کمبود دارو و واکسن دام در کشور نداریم +فیلم رئیس سازمان دامپزشکی: تحریم‌ کمک کرد، مستقل باشیم/زمان طولانی صدور مجوز دامپزشکی باید در گینس ثبت شود

مشروح صحبت‌های میهمانان حاضر در میزگرد دفتر تسنیم کردستان به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان