Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله سوم رقابت‌های جام جهانی شطرنج با تساوی علیرضا فیروزجا مقابل بخت نخست قهرمانی رقابت‌ها پیگیری شد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی اول از مرحله سوم مسابقات جام جهانی شطرنج امروز (دوشنبه) برگزار شد و علیرضا فیروزجا تنها نماینده شطرنج ایران با ریتینگ 2702 برابر «دینگ لیرن» از چین با ریتینگ 2811 به تساوی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دینگ لیرن» بخت نخست قهرمانی در جام جهانی و نفر سوم حال حاضر جهان است. این تساوی موجب شد ریتینگ فیروزجا 1.5 واحد افزایش داشته باشد. ریتینگ او در حال حاضر از 2710 نیز رد شده است.

بازی دوم فیروزجا و لیرن فردا برگزار می‌شود و نماینده شطرنج ایران باید با مهره سیاه مقابل حریف سرشناس خود قرار بگیرد.

دهمین دوره رقابت‌هاى جام جهانى شطرنج در خانتى مانسیسک روسیه برگزار مى‌شود و مجموع جوایز در نظر گرفته شده براى این مسابقات یک میلیون و 600 هزار دلار است.

طبق اعلام فیده دو فینالیست رقابت‌هاى جام جهانى، سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانى جهان را کسب خواهند کرد. مگنوس کارلسن که قهرمان حال حاضر جهان است، به طور اتوماتیک در رقابت‌هاى قهرمانى جهان حضور خواهد داشت.

کاروآناى آمریکایى نیز پیش از این سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانى جهان را کسب کرده است.

جام جهانی شطرنج| طباطبایی حذف شد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شطرنج

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شطرنج شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی