Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت درباره ارز زائران اربعین سال ۹۸ و نحوه توزیع آن اظهار کرد: هنوز درخصوص ارز زائران اربعین با بانک مرکزی به جمع بندی نرسیدیم، در واقع قبل از سفر به عربستان پیگیر این مسئله بودم تا بتوانیم یک مبلغی را از مطالبات دیناری تامین کنیم.

او با اشاره به اینکه پیش بینی می‌کنیم ۱۰۰ هزار دینار به زائران اربعین تعلق بگیرد، افزود: برای رفع مشکلات سال گذشته به هنگام توزیع ارز قرار بود تا توسط شبکه بانکی برای افرادی که در سامانه سماح ثبت نام می‌کنند ساز و کاری داشته باشیم که باتوجه به شرایط و قوانین دولت عراق این پیگیری‌ها به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حج و زیارت بیان کرد: باتوجه به مشکلاتی که اربعین سال گذشته برای زائران اربعین ایجاد شد سعی بر آن است تا عزت و کرامت زائران حذف شود.

رشیدیان با اشاره به بازگشایی مرز خسروی برای اربعین سال جاری گفت: مرز خسروی از مجهزترین مرز‌های کشور است، حدود ۱۴ هتل در مرز ایران وجود دارد و از لحاظ پایانه هم جز مجهزترین پایانه هاست.

رئیس سازمان حج وزیارت بیان کرد: نگرانی ما بیشتر برای آن سوی مرز است و امیدواریم بتوانیم مسائلی، چون امنیت و اسکان را برای زائران اربعین حسینی فراهم کنیم.

رشیدیان با اشاره به نزدیک بودن مرز خسروی به شهر کاظمین گفت: تلاش است تا از ظرفیت‌های این مرز استفاده کنیم تا جمعیت در بین مرز‌ها تقسیم شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زائران اربعین ارز سازمان حج و زیارت علی رشیدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ زائرانی که برای زیارت حرم نبی مکرم اسلام این روز‌ها به مدینه منوره مشرف شده اند، پس از ۹ سال در صبحگاه سالروز شهادت صادق آل محمد (ص) به زیارت جنت البقیع مشرف شدند.
زائرانی که از سراسر جهان برای زیارت نبی مکرم اسلام به مدینه آمده اند صبحگاهان برای زیارت بارگاه پیامبر رحمت (ص) و ائمه بقیع به مسجدالنبی و جنت البقیع مشرف می‌شوند.
اعزام زائران عمره مفرده ایران پس از ۹ سال توقف دو هفته قبل آغاز شد و در این ۹ سال زائران ایرانی از زیارت بقیع در ماه شوال و ایام شهادت امام صادق (ع) محروم بودند.
امسال زائران همچنین مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق (ع) را در هتل‌های مدینه منوره و مکه مکرمه برگزار کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین