Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@11:27:11 GMT

سارق مسلح بانک در سردرود دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۳۰۶

سارق مسلح بانک در سردرود دستگیر شد

به گزارش ایرنا، این سارق مسلح ظهر روز دهم شهریور ماه جاری با تهدید مسئولان بانک سپه سردرود، مبلغ ۴۰ میلیون تومان وجه نقد را سرقت کرده بود.

سارق مسلح با استفاده از یک قبضه کلت کمری وارد بانک شده بود و پس از سرقت مبلغ مذکور، با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شده بود.

سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی امروز  دوشنبه در این باره به خبرنگاران گفت : با تلاش ماموران، از همان روز سرقت مسلحانه ابتدا خودروی مورد استفاده توسط سارق، کشف و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری وی انجام شده بود که در نهایت در چنگال پلیس و قانون گرفتار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدی با بیان اینکه این سارق دارای مدرک کارشناسی ارشد بود وسوابق کیفری هم نداشت افزود : وی دلیل سرقت را مشکلات عدیده مالی و بدهی اعلام کرده است.

وی از مسولان بانک ها و موسسه های مالی خواست تمهیدات لازم را در برای حفاظت از شعبه های خود جدی بگیرند.

پلیس آذربایجان شرقی در روزهای اخیر با انتشار تصویر این سارق سلح فراری از مردم برای شناسایی وی درخواست کمک کرد.

شهر سردرود با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت در بخش مرکزی تبریز واقع شده  و از سمت جنوب به این کلان شهر چسبیده است.

۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز سرقت مسلحانه بانک دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران