Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:13:11 GMT

۳۳ درصد از مدارس استان اردبیل بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۶۸۶

۳۳ درصد از مدارس استان اردبیل بازسازی می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۳ درصد از مجموع مدارس استان شامل ۹۲۳ مدرسه با چهار هزار و ۱۱۲ کلاس نیازمند بازسازی هستند. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

دولت لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:  در حال حاضر 33 درصد از مجموع مدارس استان شامل 923 مدرسه با چهار هزار و 112 کلاس نیازمند بازسازی هستند و باید در راستای تکمیل عملیات بازسازی مدارس استان برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اولویت بازسازی مدارسی که شرایط مناسبی ندارند حائز اهمیت است بیان کرد: در راستای تامین اعتبارات مناسب و کافی اقدامات لازم و اساسی مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه اتمام پروژه‌های آموزشی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و تلاش بر تحقق اهداف مورد نظر اولویت اساسی است.

لباس فرم در مدارس استان اردبیل اجباری نیستنرخ سرویس مدارس بروجرد برای سال تحصیلی جدید افزایش یافت1000 بسته فرهنگی در مدارس کمتر برخوردار شهرکرد توزیع می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به این که میانگین سرانه آموزشی در استان اردبیل بالاتر از شاخص کشوری است گفت: انجام تلاش‌های انجام یافته در راستای نوسازی و بازسازی مدارس استان نیازمند استفاده از ظرفیت‌های موجود است تا بتوانیم سرانه آموزشی استان را به جایگاه مناسب برسانیم.

لطفی تصریح کرد: اعتبارات ملی در استان اردبیل چهار برابر افزایش یافته که این اعتبارات سبب شده تا پروژه‌ای بدون تعیین تکلیف نماند و در راستای اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته که می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی از تحویل 4 سالن ورزشی تا شروع سال جدید خبر داد و بیان کرد: تا شروع سال تحصیلی جدید چهار سالن ورزشی به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود و استانداردسازی پروژه‌های آموزشی در استان نیز در دستور کار قرار گرفته که تا مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

لطفی با بیان این که در 5 شهرستان استان به احداث مدارس جدید نیاز داریم اظهار کرد: سعی و تلاش ما بر این است که در بازسازی مدارس تخریب شده اعتبارات را به موقع تزریق کرده و پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار

ایرج کریمی اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته در دولت سیزدهم به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

کریمی با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که از سوی این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، اضافه کرد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی بیان داشت: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که از سوی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

کریمی گفت: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحد‌ها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آنها نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر