Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:02:40 GMT

مُشت‌های تاریخی «شاهین موسوی» در رینگ جهانی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۷۱۷

مُشت‌های تاریخی «شاهین موسوی» در رینگ جهانی

رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه هفته گذشته با حضور ۳۶۵ بوکسور از ۷۸ کشور در شهر «یکاترینبورگ» روسیه آغاز شد و تا ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.

امروز (دوشنبه) در ادامه این مسابقات، «سیدشاهین موسوی» در ۷۵ کیلوگرم مقابل «تانگ‌لاتی‌هان» از چین به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. موسوی در صورت پیروزی در دیدار بعدی به نخستین بوکسور مدال آور تاریخ بوکس ایران تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بوکسور توانمند کشورمان، پیش از این رقیبانی از چین تایپه و فلسطین را شکست داده بود.

موسوی به دومین بوکسور تاریخ ایران تبدیل شد که به جمع هشت نفر برتر مسابقات قهرمانی جهان راه‌ می‌یابد.

امشب «ایمان رمضان‌پور» در سنگین وزن مقابل «روگاوا» از اوکراین قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بوکس بوکس قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ همزمان با هفته فرهنگی، یادواره شهدای شهرستان زرندیه نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در این مراسم سردار مجید موسوی کارشناس مسائل سیاسی فرهنگ شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

سردار موسوی با اشاره به خسارات سنگین زرهی و تجهیزاتی صهیونیست‌ها در نبرد طوفان الاقصی افزود: با وجود کمک ۴۰ کشور به رژیم غاصب و ایفای نقش جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبارجهانی فروریخت.

او حمله به کنسولگری ایران در سوریه را اشتباهی راهبردی دانست و گفت: ایران اسلامی طی عملیات وعده صادق ضمن گرفتن انتقام شهدای کنسولگری، پیام قدرت و بازدارندگی خود را به سراسر جهان صادر کرد. در اجرای این عملیات از یک اصل مهم به نام غافلگیری استفاده نشد و با اطلاع قبلی این عملیات صورت گرفت. این عملیات معادلات جدیدی را در منطقه ایجاد و با گذشتن موشک‌ها و پهباد‌ها از لایه‌های متعدد پدافندی ثابت کرد که دشمنان اشراف صحیحی از توان رزم نیرو‌های مسلح ایران ندارند.

دیگر خبرها

  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند