Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گنج خانلو ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لغو شدن سفر تیم ملی دوچرخه سواری به رقابت های قهرمانی جهان بیان کرد: امروز در مسابقات لیگ دوچرخه سواری پیست بودم که قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری هم حضور داشت و از او پیگیر روادید مسابقات قهرمانی جهان انگلیس شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمری به من اعلام کرد حضورتان در انگلیس معلوم نیست که این گفته یعنی اعزامی صورت نمی گیرد.  قرار بود قمری رئیس فدراسیون و خالقی عضو کنفدراسیون آسیا هم به انگلیس سفر کنند نمی دانم روادید آن ها صادر شده است یا  خیر! البته تصورم این است که آن ها هم نتوانستند روادید بگیرند. مطمئنم که فدراسیون برای گرفتن روادید کم کاری کرده است چرا که طبق تجربه ای که از رقابت های جهانی داشتند رکابزنان  بدون کسب نتیجه ای قابل قبول به کشور باز می گشتند.

بیشتر بخوانید: فدراسیون دوچرخه‌سواری تن به بازیکن‌ سالاری نمی‌دهد

او در ادامه گفت: من در سریع اولی که به رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی قطر اعزام شدم  با  وجود این که در سن  زیر ۲۳ سال و با نصف این تجربه شرکت کردم ، رتبه بیست و سوم را کسب کردم. امتیاز  قهرمانی جهان مستقیم با المپیک ۲۰۲۰ توکیو ارتباط داشت و قول می‌دادم که جزو ۵ نفر برتر رقابت‌ها باشم.   ایران یک سهمیه المپیک دارد و با حضور در این رقابت می توانستیم دومین سهمیه المپیک را هم کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: سهمیه المپیک بگیر، دوچرخه بِبَر

او اظهار کرد: من قبول ندارم که  ویزا گرفتن برای به یک ورزشکار نشدنی باشد و  اگر می‌خواستند ویزا را برای ورزشکار می گرفتند. پیش از این شنیده ام که فدراسیون از طریق آژانس هواپیمایی برای گرفتن روادید اقدام کرده است. دو ماه پیش هم فدراسیون به باقری سرپرست  تیم ملی دوچرخه سواری اعلام کرد که اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان انگلیس کنسل شده است. کاش برای سال بعد قهرمانی جهانی در کار بود چرا که باید در رده بزرگسالان رکاب بزنم و سطح این مسابقات دشوارتر از رده امید است.

با هزینه شخصی دوچرخه خریده ام 

گنج خانلو عنوان کرد: سال گذشته هم تیم ملی دوچرخه سواری به  رقابت‌های قهرمانی جهان  نروژ اعزام نشد، اما قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خودش به این کشور سفر کرد. فدراسیون برای رقابت‌های قهرمانی جهانی به من دوچرخه داد و پس از کنسل شدن قهرمانی جهان چرخ را از من پس گرفتند. من با هزینه شخصی خودم و کمک ۲ میلیون تومانی هیئت استان تهران یک دوچرخه برای خودم تهیه کردم. تصور فدراسیون آن است که بازیکنان نمی‌توانستند نتیجه‌ای قابل قبول در قهرمانی جهان انگلیس کسب کنند که‌ کاش فدراسیون به رکابزنان اعتماد می کرد.

او در پایان اظهار کرد: امشب قرار است از طریق تیم‌های باشگاهی به اندونزی اعزام شویم. همچنین در ادامه دو تور چین، تور بین المللی آذربایجان و رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: کسب دو مدال برنز در کاپ دوچرخه سواری آسیا

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دوچرخه سواری ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی تاکید کرد:حضور تماشاگران را می دانستیم چون لوسادا قبلاً در نساجی بوده و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل همه ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آن‌ها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال