Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@06:56:52 GMT

فرشگرد؛ سلطنت‌طلب هایی که شروع نکرده، باختند! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۰۰۰

به گزارش جام نیوز، در ۲۶ شهریور 1397، گروهی موسوم به "فرشگرد" در میان سلطنت طلب‌ها شکل گرفت؛ گروهی که از سوی رضا پهلوی تشکیل شد و از حمایت همه جانبه رسانه های اپوزیسیون همچون بی بی سی، رادیو فردا و من و تو برخوردار بود.

 

اما پروژه جدید سلطنت طلب ها، در همان ابتدای کار ناکام ماند و شکست خورد.

 

علت اصلی این ناکامی، توهین و فحاشی هایی بود که از سوی اعضای فرشگرد در فضای مجازی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعضای فرشگرد نه تنها چهره های سیاسی ایران را مورد هجمه قرار می دهند، بلکه توهین و فحاشی علیه سلبریتی ها را هم در دستور کار خود قرار داده اند.

 

عکس | توهین یکی از اعضای فرشگرد به مهران مدیری

 

البته اعضای این گروه، دیگر گروه های اپوزیسیون را هم بی نصیب نگذاشته اند؛ حتی گروه هایی که نزدیکی و قرابت زیادی با آنها دارند.

 

 

فرشگردی ها به شکل عجیبی گوی سبقت را از دیگران ربوده و در فحاشی و ناسزاگویی، هیچ حد و مرزی برای خود قائل نبودند.

 

این رویه باعث شد تا شبکه هایی که در ابتدا تماما در اختیار اعضای این گروه بودند، فرشگرد را بایکوت خبری کنند.

 

این بایکوت خبری و ممنوع التصویری اعضای فرشگرد موجب شد تا به توئیتر مهاجرت کرده و فضای مجازی را به محلی برای توهین و فحاشی تبدیل کنند.

 

 

 

فحاشی ها و توهین های بی حد و مرز فرشگردی ها باعث شد تا نادر فتوره چی در آستانه یک سالگی این گروه افراطی و فحاش، در توئیتر خود بنویسد: "تلاش میکنند «ابتذال» را «آزادی» جا بزنند. تلاش میکنند «مواجب‌گری» را «کنشگری» جا بزنند. تلاش میکنند «اصلاح‌طلبی» را پشت نقاب «براندازم» پنهان کنند. تلاش میکنند «پرسشگری» را «توهم توطئه» بنامند. آنها سپاهیان وضع موجودند، اما میگویند ما راهبران «تغییر» هستیم."

 

 

نکته جالب توجه در مورد فرشگرد، نزدیکی آنها با رژیم صهیونیستی است.

 

 

عکس | واکنش صفحه رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به توئیت یکی از اعضای فرشگرد

 

تصاویر زیر تنها بخش کوچکی از توئیت‌های برخی از چهره های اپوزیسیون است که در ماه‌های گذشته مورد هجمه سلطنت طلب ها و اعضای فرشگرد قرار گرفته اند:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: من و تو فرشگرد ناسزا فحاشی سلطنت طلب عکس توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.   به گزارش میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.   عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.   وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.   رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.   وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران