Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، در همین راستا یک منبع آگاه عربستانی به خبرگزاری رویترز گزارش داد که حجم خسارت‌ها به قدری بالا بوده که بازگشت تولید نفت به حجم ما قبل از حمله، احتمالا چند هفته‌ای به طول خواهد انجامید.

در این حمله، نیروی‌های یمنی با استفاده از چند فروند پهباد این عملیات گسترده را انجام داده و به شاه‌رگ حیاتی عربستان، یعنی نفت آن آسیب جدی وارد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"امین حسن الناصر" رئیس شرکت آرامکو مدعی شد که حمله سبک و سطحی بوده و هیچ کسی در آن آسیب ندیده و نیروهای آتش نشانی در حال مهار کردن آتش هستند، اما با گذشت چند ساعت از زمان وقوع حمله، کم کم اطلاعات مهمی از درون شرکت به بیرون درز کرد و تصاویری نیز منتشر شد که عمق حمله را نشان می داد.

نکته قابل توجه این است که این حمله نه تنها به صنعت نفت عربستان آسیب زد بلکه موجب کاهش حجم معاملات در کل بازار سرمایه عربستان سعودی شد و حتی بر بازار بورس این کشور تأثیر گذاشت.

حجم خسارتی که بر اثر این حمله به شرکت‌های بیمه‌ای عربستان و دیگر کشورهای عربی وارد شد تا به این لحظه مشخص نیست اما با توجه به اخباری که فاش شده از این حمله، می توان به حجم گسترده این خسارت وارد شده به این شرکت‌های بیمه‌ای پی برد و آن را چند صد میلیون دلار و یا حتی نزدیک به یک میلیارد دلار تخمین زد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه صنعت بیمه بیمه در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در کاشان با اشاره به اینکه ۱۷ گروه ارزیاب در استان مشغول ارزیابی خسارت‌های ناشی از سیل هستند، گفت: باید علت بروز حوادث ریشه یابی شود تا از بروز مشکلات مشابه جلوگیری شود.
منصور شیشه فروش افزود: در بحث جبران خسارت در بخش کشاورزی سیاست دولت این است که بیمه باید پرداخت کند چراکه سال گذشته هزارو۸۰۰ میلیارد ریال غرامت بیمه کشاورزی در استان اصفهان پرداخت شد.
وی گفت: همچنین در پی بارش‌های اخیر همچنین ۷۰ واحد مسکونی در شهرستان‌های کاشان، اردستان، آران وبیدگل در اثر سیل آسیب دیده است.
منصور شیشه فروش افزود: صندوق خسارت ساختمان‌ها از حوادث طبیعی در کشور تاسیس شده و بنیاد مسکن موظف شد، خانه‌های مسکونی که خسارت دیده اند را ثبت سامانه کرده تا صندوق یادشده جبران خسارت کند.
وی ادامه داد:بسته بودن مسیر طبیعی رودخانه‌ها از عوامل تشدید سیل است و باید با ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه‌ها مقابله شود.
شیشه فروش افزود: بارش‌های شبانه روز گذشته از قبل پیش بینی و اطلاع رسانی لازم به دستگاه‌ها شده بود و شهرستان به حالت آماده باش در آمده و تیم‌های عملیاتی به موقع وارد شدند و با محوریت فرمانداری و دیگر بخش‌ها برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: بارش‌های رگباری باران در مقطع کوتاه موجب شد سیلاب و گل و لای از چند حوزه رودخانه‌ای کاشان فعال شود و مسیر رودخانه‌های حیدر و گازرگاه به شکل خاص فعال و از حوزه آبریز قهرود و جوینان و حوزه آبریز پایین دست «دره» سیلاب وارد و در بلوار امام رضا (ع) و محله گازرگاه فین بزرگ و یزدآباد آب جاری شد.
شهرستان کاشان با جمعیت ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!