Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@21:25:30 GMT

اعتصاب ماموران مالیاتی در فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۵۲۲۶

اعتصاب ماموران مالیاتی در فرانسه

ماموران مالیاتی فرانسه روز دوشنبه در سراسر این کشور در اعتراض به آنچه که «نابودی برنامه ریزی شده» ماموریتهایتشان توصیف کردند، دست از کار کشیدند و در اطراف وزارت دارایی تظاهرات کردند.

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، به گفته همبستگی بین اتحادیه‌ای کنفدراسیون عمومی کار CGT, نیروی کارگر FO, کنفدراسیون کار فرانسه CFDT , و کنفدراسیون کارگران مسیحی فرانسه CFTC , وزارت محاسبات عمومی فرانسه پیش بینی کرده است بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ پنج هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی را حذف کند که چهار هزار و ۸۰۰ مورد آن مربوط به اداره کل دارایی است که از سال ۲۰۰۲ چهل هزار شغل آن حذف شده و برنامه ریزی شده است هزار شغل از یک هزار و ۶۰۰ شغل آن نیز حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در شهر استراسبورگ ۱۵۰ تا ۲۰۰ مامور مالیاتی درحالی که لباس سیاه پوشیده بودند پشت سر تابوتی مقوایی حرکت می‌کردند و پرچم‌هایی با تصویر جمجمه در دست داشتند.

در شهر لیل در شمال فرانسه، آژاکسیو و باستیا، تولوز در جزیره کرس هم ده‌ها نفر از ماموران مالیاتی تظاهرات کردند. تظاهرات ماموران مالیاتی پاریس هم قرار است بعداز ظهر در برابر وزارت دارایی فرانسه برگزار شود.
یکی از مسئولان همبستگی بین اتحادیه‌ای در کنفرانسی خبری در پاریس گفت: این اولین گام است و امیدواریم این حرکت گسترش یابد تا این ماموران که هم متحمل حذف مشاغل خود هستند و افزایش بار کاری ناشی از این حذف‌ها را متحمل می‌شوند صدای خود را به گوش‌ها برسانند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعتصاب فرانسه ماموران مالیاتی استراسبورگ آرامکو عربستان اردوغان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، صنعا پایتخت یمن امروز شاهد برپایی بزرگترین تظاهرات دانشجویی جوانان یمن در حمایت از ملت فلسطین با عنوان «نسل وعده آخرت» بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای سکوت و ناتوانی مستمر در قبال جنایات صهیونیست‌ها ضد ملت غزه را به شدت محکوم کرده و دولت آمریکا را مسئول استمرار این جنایت‌ها توصیف کردند.

جوانان یمنی در این راهپیمایی همچنین مواضع شرافتمندانه دانشجویان و عناصر آکادمیک در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در مخالفت با نسل کشی غزه را ستوده و سرکوب و بازداشت دانشجویان در دانشگاه‌های غربی را به شدت محکوم کرده و خواستار آزادی بازداشتی‌ها شدند.

در بیانیه دانشجویان یمنی همچنین از تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها به عنوان کمترین اقدام در حمایت از ملت و برادران فلسطین حمایت و بر ادامه این روند تاکید شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیشب با صدور بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازیستی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مالیات و کاهش قیمت طلا علت اعتصاب زرگران اردبیلی
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • عکس/ تظاهرات اسکاتلندی‌ها در حمایت از فلسطین و غزه
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • ویدئو| تظاهرات از دانشگاه‌ها به خیابان‌ها کشیده شد
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است