Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@18:03:44 GMT

آغاز مجدد کلاس‌های درس حوزه علمیه ناصریه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۵۹۴۰

آغاز مجدد کلاس‌های درس حوزه علمیه ناصریه

هر سال دروس این مدرسه و حوزه علمیه از آغاز ماه قمری بعد از ایام عزاداری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از التدمون، مدرسه علوم دینی در ناصریه کلاس های درس خود را بعد از ایام عزاداری امام حسین(ع) به طور رسمی آغاز کرد. هر سال دروس این مدرسه و حوزه علمیه از آغاز ماه قمری بعد از ایام عزاداری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیخ کاظم الحمدانی معاون مدرسه مذهبی در گفتگو با رسانه های عراقی گفت: این مدرسه از امروز سه شنبه 17 سپتامبر (26 شهریور) به طور رسمی از سر گرفته می شود.

 

وی افزود: دانشجویان در بخش ها و مناطق استان ذیقار در سمینارها برای دوره های صبح و عصر شرکت می کنند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عاشورا اربعین حسینی عاشورای حسینی عزاداری محرم مسجد طراز اسلامی اصفهان محرم استان بوشهر طلاب حوزه علمیه حوزه علمیه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هم اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان درحال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد دو مدرسه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئوف برهانی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر و در حوزه‌ آموزش و پرورش  این شهرستان هزینه شده است.

برهانی، در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

در پایان نشست از اصحاب رسانه تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین