Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:46:26 GMT

خیرآبادی از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید استعفای کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۶۱۹۸

خیرآبادی از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید استعفای کرد

جمشید خیرآبادی از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران استعفا کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که چند هفته دیگر مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال برگزار خواهد شد، جمشید خیرآبادی از سرمربی‌گری این تیم استعفا کرد.

متن این استعفا نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علیرضا دبیر

ریاست محترم فدراسیون کشتی

با سلام و احترام؛

در ابتدا لازم می‌دانم از اعتماد جنابعالی نسبت به اینجانب قدردانی نمایم و اعتقاد راسخ دارم که فرصت خدمت به ورزش پرافتخار کشتی فرصت خدمت به فرهنگی عزتمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که جنابعالی مستحضرید در راستای خدمت به کشتی علی رغم آنکه مشغول توسعه ورزش اول کشور و خدمت به کشتی زادگاهم هستم ولی با جدیت امور کشتی گیران تیم ملی امید را نیز دنبال می کردم تا جایی که خوشبختانه هم اکنون در هر وزن چند کشتی گیر آماده و با انگیزه حضور دارند که از شانس‌های اصلی کسب مدال در رقابت‌های جهانی هستند و در مجموع وضعیت تیمی آنقدر خوب است که رسیدن به سکوی جهانی امیدها قابل دسترس خواهد بود.

علی ای حال با وجود مطلوب بودن وضعیت فنی تیم ملی زیر ۲۳ سال(امید) از آنجا که هرگز دوست نداشته و ندارم بخاطر منیت‌ها کوچکترین آسیبی به عشق همیشگی‌ام کشتی برسد و از سوی دیگر همدلی را اصل انکارناپذیر موفقیت در کار فنی می‌دانم، ضمن استعفا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید، برای کشتی ایران و جنابعالی بهترین‌ها را آرزومندم.

در پایان از ملت شریف ایران، تمامی بزرگان، پیشکسوتان و جامعه کشتی که از گذشته تا امروز همواره مورد حمایت و لطف آنها بودم تشکر و قدردانی می‌کنم، باشد که بتوانم در زادگاه خود کردستان عزیز بیش از گذشته به کشتی ایران خدمت نمایم.

با تشکر

سرباز کوچک کشتی جمشید خیرآبادی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كشتي فرنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره

به گزارش "ورزش سه"، این خبری است که وب‌سایت‌های کره‌ای در روزهای گذشته منتشر کرده‌اند؛ شنول، سرمربی تیم افسانه‌ای ترکیه در جام جهانی ۲۰۰۲، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی کره است. به‌جز او نام جسی مارچ، سرمربی سابق لایپزیش و لیدز یونایتد نیز شنیده می‌شود تا در جایگاه سرمربی تیم ملی کره قرار بگیرند.

مهم‌ترین افتخار گونش، مقام سومی جام جهانی با ترکیه در سال ۲۰۰۲ است. او همچنین در لیگ برتر فوتبال ترکیه ۷ عنوان قهرمانی دارد و ورزشگان ترابزون‌ اسپور نیز به نام او انتخاب شده است.

نکته جالب اینکه کره‌ای‌ها به بهانه‌های عجیب و غریب و مختلف یورگن کلینزمن را از هدایت این تیم کنار گذاشته و غرامت او را پرداخت کرده و حالا شاید سراغ مربی‌ای بروند که از همین حالا پیداست انتقادهای تندی علیه او مطرح خواهد شد، چراکه او در ظاهر مسن و کمی دور از فرم پذیرش یک چالش جدی مثل هدایت تیم ملی کره جنوبی با سطح توقعات بالا و بازیکنان شناخته‌شده بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • ناصرپور، بداغی، هدایت و بالی در راه تورنمنت ارمنستان
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره