Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@22:01:02 GMT

جانشین بولتون را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۶۷۲۶

جانشین بولتون را بشناسید

برایان هوک پیش از پیوستن به دولت ترامپ، شبکه ای از کهنه کاران جمهوریخواه حوزه سیاست خارجی را دستچین و گروهی تحت عنوان «ابتکار جان هی» راه اندازی کرد که بنابر گفته ی خود به دنبال مقابله با «تفکرات انزواجویانه در دو حزب بزرگ سیاسی» امریکا بودند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پولتیکو نوشت: برایان هوک کاندیدای پست مشاور امنیت ملی دولت ترامپ است، فردی که گروهی را در ۲۰۱۶ پایه گذاشت که سرچشمه اظهاراتی علیه ترامپ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برایان هوک پیش از پیوستن به دولت ترامپ، شبکه‌ای از کهنه کاران جمهوریخواه حوزه سیاست خارجی را دستچین و گروهی تحت عنوان «ابتکار جان هی» راه اندازی کرد که بنابر گفته‌ی خود به دنبال مقابله با «تفکرات انزواجویانه در دو حزب بزرگ سیاسی» امریکا بودند.

اعضای این گروه کمک و مشاوره به تمام کاندیدا‌های جمهوریخواه ارائه دادند به جز این دو نفر: رند پال و دونالد ترامپ.

هوک که اکنون مسئول مربوط به ایران در دولت امریکاست، رده‌های دولت ترامپ را به سرعت طی کرد و اکنون به عنوان گزینه مشاور امنیت ملی و جانشین بولتون مورد بررسی ترامپ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برایان هوک ترامپ جانشین بولتون بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی جم در همایش بزرگ ایمنی و در جمع مدیران، کارشناسان و تکنسین‌های حوزه بهره برداری با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی فردی و گروهی، افزود:بستن کمربند ایمنی در هنگام صعود از تیر برق، بررسی فرسودگی پایه‌ها پیش از صعود و به کارگیری لوازم ایمنی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان برای خرید لوازم فردی و گروهی هزینه شد و به تعداد هر برق کارشبکه چهار دست لباس کار توزیع شد.


این مسئول یادآور شد: محیط کارگاهی به محض خروج از خودرو ایجاد شده و مکلف هستید که کلاه و دستکش را به عنوان یک ابزار ایمنی فردی مورد استفاده قرار دهید.


وی خاطرنشان کرد: کارت ایمنی روی خودرو‌های عملیاتی نیز باید روزانه توسط گروه عملیاتی تکمیل و توسط مدیران مربوطه رویت و به امضا برسد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی، صرفا برای حفاظت شما است و حفظ نیروی انسانی به عنوان یک ارزش سازمانی برای ما در صنعت برق دارای اهمیت بسزایی است.

دیگر خبرها

  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • علائم و نشانه‌های مالاریا را بشناسید
  • شهید جوادی را بهتر بشناسید
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید