Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:34:56 GMT

سرمربی تیم کشتی فرنگی امید استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۲۰۸

سرمربی تیم کشتی فرنگی امید استعفا کرد

در بخشی از نامه استعفا جمشید خیرآبادی خطاب به علیرضا دبیر رییس فدراسیون آمده است: در راستای خدمت به کشتی علیرغم آنکه مشغول توسعه ورزش اول کشور و خدمت به کشتی زادگاهم هستم ولی با جدیت امور کشتی‌گیران تیم امید را نیز دنبال می‌کردم تا جایی که خوشبختانه هم اکنون در هر وزن چند کشتی گیر آماده و با انگیزه حضور دارند که از شانس‌های اصلی کسب مدال در رقابت‌های جهانی هستند و در مجموع وضعیت تیمی آنقدر خوب است که رسیدن به سکوی جهانی امیدها قابل دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با وجود مطلوب بودن وضعیت فنی تیم ملی زیر ۲۳ سال (امید) از آنجا که هرگز دوست نداشته و ندارم بخاطر منیت‌ها کوچکترین آسیبی به عشق همیشگی‌ام کشتی برسد و از سوی دیگر همدلی را اصل انکارناپذیر موفقیت در کار فنی می‌دانم، ضمن استعفا از سرمربیگری تیم کشتی فرنگی امید، برای کشتی ایران و جنابعالی بهترین ها را آرزومندم.

خیرآبادی که سابقه حضور در کادر فنی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن را دارد، مدتی هم به عنوان سرمربی تیم جمهوری آذربایجان مشغول به فعالیت بود و حتی در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز حضور داشت.

وی دی ماه سال ۹۶ از سوی «رسول خادم» رییس وقت فدراسیون به این سمت منصوب شده بود. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی فدراسیون کشتی جمشید خیرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد