Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، به گفته حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، برنامه تلویزیونی «خاکریز» از ۳۱ شهریور هرشب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

اکبری افزود: این برنامه با هدف آگاه سازی و چگونگی مواجهه نسل جوان با تهدیدات نرم و سخت پیش روی جمهوری اسلامی ایران و مقایسه آن با اتفاقات و فراز و نشیب‌های هشت سال دفاع مقدس تولید و پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: ویژه برنامه زنده تلویزیونی «خاکریز» شامل بخش‌های متنوعی همچون «یک نشان از یک پلاک شرح حال شهدای استان قزوین بصورت استندآپ»، «شاهکار بی هویت: بخش نمایشی»، «ناگفته‌هایی از جنگ: حضور نسل جوان در کنار یکی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی»، «فیلمرو: پخش سکانس‌هایی از فیلم‌های دفاع مقدس»، «بشنو از نی: اجرای دلنوشته‌های فرزندان شهداء و جانباز»، «گفتگو با کارشناسان حوزه جنگ نرم» و گفتگو با خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران است.

اکبری گفت: رادیو قزوین هم با برنامه «وضعیت سفید» از ۳۱ شهریور هرروز حدود ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه همراه با شنوندگان خواهد بود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: ویژه برنامه زنده رادیویی «وضعیت سفید» با بخش‌هایی همچون «بی سیم خاطره، خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس» ، «گفتگو با جوانان در خصوص مفهوم دفاع در عصر حاضر»، «اطلاع رسانی و انعکاس یادواره‌ها و نمایشگاه‌های دایر شده در هفته دفاع مقدس»، «معرفی کتب پرتیراژ دفاع مقدس»، «بررسی و خوانش دستونشته‌ها و وصیت نامه‌های شهداء»، «لبخند خاکی: اجرای نمایشی ماجرا‌های لطیف و طنز در جبهه»، «گفتگو با پدران و مادران شهداء» و پخش آیتم‌های مستند گزارشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان قزوین همراه شنوندگان رادیو قزوین است.

انتهای پیام/ک

ویژه برنامه های «خاکریز» و «وضعیت سفید» در شبکه قزوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • هفته زمین پاک
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما