Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@00:09:17 GMT

یک مأمور ناجا در بزمان به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۱۶۸

یک مأمور ناجا در بزمان به شهادت رسید

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی دادگستری استان، محسن گل‌محمدی، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شب گذشته، طی درگیری مأموران نیروی انتظامی استان با اشرار مسلح، سه نفر از عوامل نیروی انتظامی زخمی شده و استوار یکم سید مصطفی پارسا نیز بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر ادامه داد: این درگیری در مسیر بزمان به ریگان حدفاصل ۵۰ کیلومتری شمال شهر بزمان رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه اشرار مسلح از تاریکی شب استفاده کرده و با یک دستگاه خودروی سواری پژو متواری شدند.

وی اظهار کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری اشرار ادامه دارد و دستگاه قضایی به جد با مخلان نظم و امنیت در جامعه برخورد خواهد کرد.

گل‌محمدی بیان کرد: با توجه به شیوع سرقت‌های مسلحانه در مسیر بزمان، تیم‌های متعددی از نیروی انتظامی ایرانشهر در چند ماه اخیر در محور مربوطه مستقر شده بودند و همین امر باعث کاهش چشمگیر آمار سرقت‌های مسلحانه و ایجاد احساس امنیت و رضایت عمومی در این مسیر شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اشرار مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد