Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@20:51:29 GMT

پیگیری برای اعطای کمک تسهیلات جدید به زلزله‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۵۰۹

پیگیری برای اعطای کمک تسهیلات جدید به زلزله‌زدگان

نماینده مردم سرپلذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای اعطای کمک تسهیلات جدید به زلزله‌زدگان استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد تجری در گفتگو  با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از سوی معاون برنامه ریزی رییس جمهور اعطای کمک تسهیلات جدید به مناطق زلزله زده وامهال در بازپرداخت وام های دریافتی مناطق زلزله زده مورد پیگیری قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دستور انجام تمام تعهدات باقی مانده به مناطق زلزله زده صادر شده است و پیگیری خواهیم کرد هرچه سریعتر اقدامات لازم عملی شود.

نماینده مردم  سرپلذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به تحریم های آمریکا و تورم اقتصادی روند بازسازی در مناطق زلزله زده به کندی صورت می گیرد.

این مسئول گفت:  نیاز است مسئولین کشوری برای حل مشکلات این منطقه که با توجه به مرزی بودن شهرستان زلزله زده سرپلذهاب که از اهمیت بسزایی برخوردار است تجدید نظر در برنامه ریزی بودجه و اعتبارات داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: معلم در مکتب اسلام رسالت و جایگاه ویژه‌ای دارد. توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، کشور و استان را سروسامان می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی بعدازظهر امروز در بازدید از اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان و دیدار با مدیرکل و شورای معاونین ضمن تبریک روز و هفته معلم به همه معلمان اظهار داشت: این دیدار با هدف عرض ادب و قدردانی از زحمات فرهنگیان انجام شد.

وی با اشاره به روایتی گفت: هر کس که بیاموزاند و بیاموزد در آسمان و ملکوت آسمان بزرگ انگاشته می‌شود، معلم چنین جایگاهی دارد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان به نقش و جایگاه معلم در دین اسلام و نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: در روایتی دیگری آمده یا عالم باش، یا معلم باش، یا متعلم باش و یا محب اینها باش. غیر از اینها نباش چراکه هلاک می‌شوید.

وی تصریح کرد: ارزش، جایگاه و مقام معلم بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه انسان‌ها به نوعی مدیون زحمات معلمان خود هستند.

پورذهبی با تأکید بر لزوم احترام به معلم و پاسداشت جایگاه علم‌آموزی بیان کرد: معلم در مکتب اسلام رسالت و جایگاه ویژه‌ای دارد. یکی از محوری‌ترین و اصولی‌ترین کارهای ما در استان تمرکز بر اداره آموزش و پرورش است که همواره مورد توجه است.

وی با بیان اینکه بنده معتقدم که توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، کشور و استان را سروسامان می‌دهد، علی‌رغم زیرساخت‌های زیاد، اما آن چنان که باید و شاید این اماکن مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید به مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی تقویت و توجه ویژه‌تر شود و دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند و اگر سؤال و دغدغه و شبهه‌ای نیز وجود دارد، برطرف شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است