Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 باشگاه استقلال چند هفته‌ای است که تلاش می‌کنند دربی را به‌صورت 50-50 برگزار کند و در طرف دیگر باشگاه پرسپولیس قصد دارد تا دربی رفت را به روال گذشته و به شکل 50-50 و دربی برگشت را با شیوه نوین و 90-10 برگزار کند، اما امروز رسما اعلام شد که هم دربی رفت و هم دربی برگشت باید 90-10 برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیگ برتر امسال با تاخیری چند هفته‌ای برگزار شد تا مشکلاتی که یکی از آن‌ها معضل بلیط‌فروشی حل شود، اما هنوز که هنوز است این مشکلات حل نشده است و تکلیف نحوه تقسیم سکوها در دربی مشخص نیست. امروز بیش‌تر سوالات از مدیران و بازیکنان پرسپولیس مربوط به این موضوع بود و بعضی از بازیکنان مانند ترابی و عالیشاه ابراز امیدواری کردند و در حرف‌هایشان از افزایش هیجان این بازی خبر دادند و برخی بازیکنان مثل سیامک نعمتی و سیدجلال با ناراحتی و ناامیدی از ماجرا صحبت کردند. در میان صحبت‌های مدیران پرسپولیس هم ردپایی از امید دیده نمی‌شد و به‌نظر می‌رسد که دربی به همان شکل همیشگی و با تقسیم 50-50 برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش اسرائیل اعلام کرد که نزدیک به 10 موشک به مکانی نزدیک به گذرگاه کرم ابوسالم شلیک شده است و این گذرگاه در حال حاضر به روی کامیون ها بسته است.

روزنامه اسرائیل الیوم نیز نوشت یک حادثه غیرعادی در کرم ابوسالم رخ داده است. 

این روزنامه نوشت که حماس این گذرگاه را موشک باران کرد که در اثر آن شماری قربانی شدند.

روزنامه یدیعوت آحارنوت نیز نوشت که ارتش برای انتقال تلفات این حادثه بالگردها را فرا خوانده است.

پیش از این گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که محل تجمع نیروهای ارتش رژیم اشغالگر  در مرکز کرم ابوسالم و اطراف آن را با موشک های«رجوم» عیار114 میلیمتر مورد حمله قرار داده است.

برخی رسانه های اسرائیلی نیز گزارش دادند که بیش از 10 نفر در این حمله زخمی شدند که امیدی به زندن ماندن 4 زخمی وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید