Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:13:13 GMT

آیین برداشت انگور کوار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۶۰۰

آیین برداشت انگور کوار برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه کوار صبح سه شنبه در آیین آغاز برداشت انگور، گفت: شهرستان کوار غرق در نعمت است قطب کشاورزی، صنعتی است و یکی از شهرستانهای برتر و ممتاز فارس است.

حجت الاسلام گشول افزود: این شهرستان باید در جایگاه بلند خود قرار گیرد و همه بدانند که این سرزمین تلاش و کوشش دارای مردم با غیرت و با محبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرستان کوار مظلوم و ناشناخته است و زیر ساخت های لازم را ندارد و امیدوارم که اینگونه برنامه ها برای شناساندن بیشتر فرهنگ و جایگاه مردم کوار برگزار شود.

امام جمعه کوار تاکید کرد: امروز باید به دنبال توسعه زیرساخت های فرآوری محصولات کشاورزی باشیم تا این ظرفیت بزرگ کمک به افرایش ارزش افزوده شهرستان کند.

در ادامه این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی باید توجه ویژه به ظرفیت های خود داشته باشیم و موضوع مهم دیگر مردم محور بودن کارها است.

محمد مهدی قاسمی تصریح کرد: باید برنامه ریزی داشت تا ظرفیت های موجود به کمک مردم بهره وری بهتری داشته باشیم.

وی یادآور شد: دانش بنیان کردن اقتصاد از دیگر ارکان اقتصاد مقاومتی است که باید با استفاده از نقاط قوت مانند کشاورزان با تجربه به سمت استفاده از فناوری های نوین و کشاورزی علمی حرکت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس تاکید کرد: ۲۴ درصد تولید محصول انگور کشور در فارس است که باید از این ظرفیت مهم استفاده بیشتر کرد.

کد خبر 4720653

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز شهر کوار انگور ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد عاشورا مراسم عزاداری ایلام شیراز خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یادواره سردار شهید عباس کشاورز، با حضور مردم در مصلی ۱۴ معصوم شهر کوار برگزار شد.
اجرای سرود، دکلمه، مداحی، سینه زنی و خاطره گویی از زبان همرزمان شهید از برنامه‌های این یادواره در شهرستان کوار بود.
سردار شهید عباس کشاورز با شرکت در عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس در سن ۲۰ سالگی به عنوان فرمانده گردان، نام خود در لشکر ۱۹ فجر ثبت کرد.
سردار شهید عباس کشاورز ، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه فکه و هنگام بازگشت از عملیات موفقیت آمیز انهدام انبار مهمات دشمن، هدف گلوله‌های دشمن بعثی قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از معلمان نمونه مرودشت برگزار شد
  • آیین شکرگزاری برداشت گل‌محمدی در سربیشه برگزار شد
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد