Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:20:08 GMT

هادی رضایی: کاروان ایران در پارالمپیک ٣٤ مدال می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۹۲۸۷

هادی رضایی: کاروان ایران در پارالمپیک ٣٤ مدال می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رضایی در نشست خبری که امروز سه شنبه در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، در مورد سفر اخیرا خود به توکیو و حضور در نشست هماهنگی سرپرستان کاروان های اعزامی به پارالمپیک توضیح داد.

٢١ ساختمان در دهکده پارالمپیک
وی گفت: دهکده بازی ها شامل ٢١ ساختمان است و ظرفیت ٨ هزار نفری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای برنامه ریزی شده که ورزشکاران معلول تا طبقه ١٠ هر ساختمان اسکان پیدا می کنند.

تغییر ساختمان استقرار کاروان ایران
وی با بیان اینکه محل استقرار کاروان ایران مشخص شده، ادامه داد: البته ترجیح این بود به بخش غذاخوری و حمل و نقل نزدیک تر باشیم و به همین دلیل خواستار  تغییر ساختمان کاروان ایران شدیم که موافقت شد.

رزرو اتاق با شرایط خاص برای مرتضی مهرزاد و سیامند رحمان
رضایی با بیان اینکه برای رزرو محل اسکان کاروان ایران پیش بینی های لازم انجام شده، خاطرنشان کرد: به طور مثال برای برخی ورزشکاران خواستار اتاق ویژه با امکانات لازم شدیم مانند مرتضی مهرزاد و سیامند رحمان که به ترتیب به لحاظ قد و وزن شرایط خاصی دارند و باید تخت آنها مطابق با شرایط شان باشد.

فقط توکیو میزبان پارالمپیک نیست
سرپرست کاروان ورزش ایران در پارالمپیک توکیو با بیان اینکه تمام شهرهای ژاپن میزبان پارالمپیک هستند نه فقط توکیو، تصریح کرد: پیش از اغاز رسمی بازی ها هر شهر میزبان یک رشته به صورت رایگان است. ورزشکاران آن رشته به شهر مورد نظر می روند و تا زمان آغاز بازی ها می توانند به صورت رایگان از امکانات آن شهر استفاده کنند.

برگزاری پارالمپیک توکیو در ٢٢ رشته
رضایی با یادآوری اینکه پارالمپیک ٢٠٢٠ در ٢٢ رشته و ٤٤ ماده برگزار می شود، گفت: ٤٤ هزار ورزشکار در این رویداد شرکت دارند، ٢٢ مرداد ٩٩ دهکده بازی ها افتتاح می شود و ١٦ شهریور ٩٩ هم اختتامه بازی ها است.

دورکاری ١٠٠ هزارکارمند ژاپنی
به گفته وی در جریان پارالمپیک توکیو و به منظور کنترل ترافیک، ١٠٠ هزار کارمند دورکاری خواهند داشت.

سرپرست کاروان ایران در بخشی از نشست خبری خود در مورد شرایط هر یک از رشته های اعزامی به پارالمپیک توکیو برای حضور در میادین کسب سهمیه و امتیاز لازم، توضیح داد. 

پیش بینی ١٠٣ سهمیه؛ فعلا ٣٤ سهمیه کسب شده
بنابر اعلام هادی رضایی و طبق جدیدترین پیش بینی صورت گرفته توسط کمیته ملی پارالمپیک، کسب ١٠٣ سهمیه شامل ٨٩ سهمیه در بخش مردان و ١٤ سهمیه در بخش بانوان برای پارالمپیک سال آینده پیش بینی شده است، از این تعداد تاکنون ٣٤ سهمیه شامل ٢٩ سهمیه مردان و ٥ سهمیه بانوان به دست آمده است.

کاروان پارالمپیک ٣٤ مدال می گیرد
همچنین اینگونه پیش بینی شده که کاروان ایران از حضور در پارالمپیک توکیو صاحب ٣٤ مدال شامل ١١ طلا، ١٣ نقره و ١٠ برنز خواهد شد.

ورزشکاران در توکیو کلاس بندی نمی شوند
دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد که ورزشکاران اعزامی به توکیو از فیلتر کلاس بندی عبور خواهند کرد چراکه در جریان پارالمپیک هیچ اقدامی برای کلاس بندی ورزشکاران انجام نمی شود.

اعزام کیفی کاروان به پارالمپیک توکیو 

رضایی با تاکید بر اینکه سیاست کمیته ملی پارالمپیک برای پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو اعزام ورزشکار بر اساس کسب سهمیه نیست بلکه ملاک اعزام کیفی است، گفت: تا فروردین ماه فرصت داریم تا اعزام ورزشکار بر اساس سهمیه کسب شده را به صورت رسمی اعلام کنیم.

انتخاب جایگزین برای ورزشکار
وی با یادآوری درگذشت راضیه شیرمحمدی و پواهنده شدن پرویز جلالی پور گفت: برای این دو ورزشکار باید جایگزین انتخاب شود اما هنوز این کار انجام نشده است.
پرداخت ٣٦٥ میلیون از طرف کمیته پارالمپیک به فدراسیون تیروکمان
سرپرست کاروان پارالمپیک در ادامه با یادآوری اینکه ٨ رشته از ورزش جانبازان و معلولان زیر نظر فدراسیون های شان اداره می شوند در مورد انتقاد ملی پوشان پاراکماندار به فدراسیون بابت اختلاف نظر مالی گفت: تاکنون ٣٦٥ میلیون بابت حضور در میادین کسب سهمیه به فدراسیون تیروکمان داده ایم، یک ریال هم بدهکار نیستیم، پیش از این نشست هایی برگزار شده و هفته آینده بازهم نشست خواهیم داشت، این مشکلات هست، امیدوارم حل شود.

فدراسیون ها پول پرداختی پارالمپیک را برای ورزشکاران مان هزینه کنند
وی ادامه داد: در مجموع برای اعزام هر ورزشکار ۲۰ میلیون به فدراسیون مربوطه می دهیم. برای تمرین در روز ۳۵۰ هزار برای طلا و ۳۰۰ هزار برای نقره می دهیم. خواهشمان این است که فدراسیون ها پول پرداختی پارالمپیک را برای ورزشکاران مان هزینه کنند.

توضیح در مورد تیم والیبال نشسته بانوان
رضایی در مورد وضعیت والیبال نشسته بانوان و اینکه ترکیب تیم تا حد زیادی تغییر کرده، گفت: کادر فنی مشخص است و حکم سرمربی و مربی هم إبلاغ شده است. جوانگرایی تیم هم بعد از ریو انجام شد، این تیم با این تغییر در بازی های پاراآسیایی اندونزی دوم شد. ترکیب آن تیم الان به طور کامل در اردو است.

ورزشکار سالاری در برنامه کمیته پارالمپیک نیست
دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در بخشی از صحبت های خود با تاکید بر اینکه ورزشکار سالار، داور سالار و مربی سالار نیستیم، گفت: برای پارالمپیک توکیو، مربی رشته های طلایی ما اعزام می شوند که این طبق آیین نامه مربیان است. درباره ساره جوانمردی و زهرا نعمتی هم مربیانی را قبول داریم که طبق آیین نامه باشند. ما با ورزشکار طرف نیستیم و با فدراسیون هماهنگ می کنیم، حالا اگر فدراسیونی مربی ای معرفی کرد که در آیین نامه ما نبود نمی توانیم اعزام کنیم. اگر حتی مربی در اندازه این دو ورزشکار نداشتیم می توانیم مربی خارجی بگیریم. هیچ کس در توانمندی نعمتی و جوانمردی شکی ندارد اما برای اعزام کاروان به سیاستی که داریم توجه می کنیم.

مهلت تعیین شده برای ٤ رشته
به گزارش خبرنگار مهر، هادی رضایی در ادامه نشست خبری خود با یاداوری جدا شدن ٨ رشته از مجموعه ورزش جانباران و معلولان گفت: چهار رشته دوومیدانی، وزنه برداری، جودو نابینایان و تیراندازی هم تا پایان سال ٢٠٢٠ فرصت دارند تا به فدراسیون های مربوطه خود ملحق شوند.

پارالمپیک بدون پول هم کارش را انجام می دهد
سرپرست کاروان پارالمپیک توکیو گفت: اگر برای پول ناله کنیم از کارمان عقب می‌افتیم. ما نیاز به همان بودجه پیش‌بینی شده داریم و خواهش می‌کنیم که بودجه را بدهند. البته مشکلات را می‌دانیم و بر همین اساس اولویت بندی کرده‌ایم. 

در حال حاضر یک ریال به هیچ فدراسیونی بدهی نداریم و برنامه ها جلو رفته، فقط خواهش می‌کنیم پول پیش‌بینی شده را به ما بدهند اگرچه بدون پول هم کارمان را انجام می دهیم. تا الان به ما ۲۲ درصد از بودجه ۲۹ میلیاردی کمیته ملی پارالمپیک تعلق پیدا کرده است.

کد خبر 4720872 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی رضایی بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال قزاقستان فوتسال لیگ برتر فوتسال برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!