Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اجرای طرح « با مهر تا مهر» در استان گفت: یکهزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده استان توزیع شد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدعلی هروی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و خسارت‌هایی که سیل در برخی از مناطق استان به بار آورد، جمعیت هلال احمر طرح « با مهر تا مهر» را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح با کمک خیران بخشی از لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده استان تهیه و بین آنان توزیع شده است.

49000 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان سیل‌زده گنبدکاووس توزیع شدبرنامه‌های جبرانی ویژه دانش‌آموزان سیل‌زده/اردوی شبانه‌روزی دوازدهمی‌ها31 هزار جلد کتاب بین دانش‌آموزان سیل‌زده گلستان توزیع می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تا کنون یکهزار و 500 بسته لوازم‌التحریر شامل نوشت‌افزار و برخی اقلام تحصیلی و اسباب‌بازی بین دانش‌آموزان شهرستان‌های سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان توزیع شد.

وی ادامه داد: همزمان با بازگشایی مدارس کارگاه‌های مختلفی برای بهبود روحیه دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود که هدف آن ایجاد آمادگی و تمرکز کافی بین دانش‌آموزان برای شروع سال تحصیلی جدید است.

انتهای پیام/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم

علم نجوم یکی از قدیمی‌ترین شاخه‌های علمی در ایران محسوب می‌شود که شخصیت‌های مطرح و صاحب نامی در این حوزه فعالیت داشته اند. مسئول رصدخانه ماهانی از انگیزه‌های دانش آموزان برای ادامه در این رشته که این میراث از گذشته به ما رسیده است می‌گوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست