Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) با اشاره به هوشیاری عمیق و تحسین‌برانگیز مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان در چهار دهه گذشته، تنها راه علاج مشکلات کشور را تکیه به مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت‌های داخلی دانستند و با اشاره به طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، هدف آنها از ترفند مذاکره را تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران خواندند و تاکید کردند: سیاست فشار حداکثری در مقابل ملت ایران پشیزی ارزش ندارد و همه مسئولان جمهوری اسلامی یک‌صدا معتقدند که با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری عربی 21 در این باره نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران به طور ناگهانی اعلام کرد که ایران به هیچ وجه وارد مذاکره با آمریکا نخواهد شد.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: این تصمیم به دلیل سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران اتخاذ شده است و رهبر ایران اعلام کرد که این سیاست آمریکا با شکست مواجه خواهد شد.

شبکه سعودی العربیه نوشت: رهبر ایران احتمال انجام هرگونه مذاکره با آمریکا را رد و اعلام کرد که تمام مسئولان ایرانی در رابطه با عدم انجام مذاکره با آمریکا در تمامی سطوح توافق نظر دارند.

روزنامه الرای کویت در تیتر مشابهی در این باره نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که این کشور به هیچ وجه با آمریکا وارد مذاکره نخواهد شد و سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران با شکست مواجه خواهد شد.

همچنین شبکه السومریه عراق نوشت: درحالی که دونالدترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا آمادگی خود برای دیدار با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران را اعلام کرد، رهبر ایران انجام هرگونه مذاکره با آمریکا را رد کرد.

روزنامه الیوم السابع مصر نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که سیاست فشار حداکثری آمریکا با شکست مواجه خواهد شد.

این روزنامه در ادامه نوشت: رهبر ایران همچنین اعلام کرد که کشورش وارد هیچ گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهد شد.

پایگاه خبری النشره لبنان نیز به نقل از مقام معظم رهبری نوشت که تکرار طرح مذاکره از سوی آمریکا نیرنگی برای تحمیل خواسته‌های آنان است.

این پایگاه خبری همچنین نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که فشار حداکثری آمریکا علیه تهران با شکست مواجه خواهد شد.

اسپوتنیک عربی نیز در این باره نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که کشورش در هیچ سطحی وارد مذاکره با آمریکا نخواهد شد.

پایگاه خبری لبنان 24 نیز در این باره نوشت: رهبر ایران احتمال انجام هرگونه مذاکره با آمریکا را رد کرد.

روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی نیز نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که کشورش به طور مطلق وارد مذاکره با آمریکا نخواهد شد و سیاست های فشار حداکثری آمریکا علیه ایران با شکست مواجه خواهد شد.

این روزنامه عربی که چاپ لندن است در ادامه نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که مسئولان این کشور به هیچ وجه با آمریکا مذاکره نخواهند کرد.

شبکه المیادین نیز در تیتری مشابه نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که سیاست فشار حداکثری آمریکا با شکست مواجه خواهد شد.

این شبکه لبنانی در ادامه به نقل از مقام معظم رهبری نوشت:هدف آمریکایی ها از ترفند مذاکره تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری است.

پایگاه خبری العهد لبنان نیز در این باره نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که آمریکایی‌ها فریبکارند و با آنها مذاکره نمی کنیم.

روزنامه ایلاف نیز نوشت: در حالی که ترامپ برای دیدار با روحانی اعلام آمادگی کرده است، رهبر ایران احتمال انجام هرگونه مذاکره با آمریکا را رد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مذاکره مذاکره ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رسانه‌های عربی به سفر نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق به ایران و نشست‌های وی با مقامات کشورمان در شرایط حساس منطقه توجه ویژه ای نشان داده اند. این رسانه‌ها با تاکید بر اینکه سفر بارزانی به ایران یک سفر مهم به شمار می‌رود به تمایل تهران و اربیل برای گسترش روابط دوجانبه در راستای تقویت صلح منطقه اشاره کردند. البته ناگفته نماند که برخی رسانه‌های عربی معلوم الحال و انگشت شمار تلاش کردند از طریق شیطنت‌های رسانه‌ای با القای به اصطلاح مداخله ایران در امور داخلی عراق، روابط دو جانبه میان تهران و اربیل و همچنین سفر بارزانی به کشورمان را تحت الشعاع قرار دهند.

شبکه الحدث عربستان نیز با پخش یک گزارش در خصوص سفر بارزانی به ایران تاکید کرد: یک منبع در دفتر بارزانی این سفر را مهم خوانده است. وی نیز این سفر را آغاز مرحله جدیدی از روابط دوجانبه توصیف کرده است. این پنجمین سفر بارزانی به ایران طی ۱۱ سال گذشته به شمار می‌رود.

کردستان ۲۴ نیز با انتشار یک کلیپ ویدئویی گزارش داد: مسئولان ایرانی از نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران استقبال به عمل آوردند.

پایگاه خبری کردی رووداو نیز با انتشار گزارشی در خصوص سفر بارزانی به ایران نوشت: قرار است بارزانی در نشست‌های خود با مسئولان ایرانی در خصوص راه‌های تقویت روابط دو جانبه میان تهران و اربیل رایزنی کند. آخرین سفر بارزانی به ایران ۲ سال و ۹ ماه قبل بود.

خبرگزاری بغداد الیوم نیز با اشاره به نشست میان رئیس جمهور ایران و رئیس اقلیم کردستان عراق نوشت: دو طرف در این نشست بر ضرورت تقویت روابط دو جانبه بر اساس اصل حسن همجواری و منافع مشترک و افزایش سطح تبادلات تجاری و اقتصادی تاکید کردند.

بخش عربی میدل ایست نیوز نیز در این خصوص گزارش داد: بارزانی تلاش می‌کند از رهگذر این سفر به ایران روابط دو جانبه را بهبود بخشد. این سفر که یک مسئول در دفتر بارزانی آن را مهم توصیف کرده بعد از سلسله مذاکرات گسترده با رهبران سیاسی بغداد انجام می‌شود.

پایگاه خبری موازین نیوز در خصوص سفر بارزانی به ایران نوشت: رئیس اقلیم کردستان عراق در رأس یک هیأت بلند پایه و در چارچوب یک سفر رسمی وارد ایران شده است.

قرار است بارزانی با مقامات ارشد ایران به ویژه مقام معظم رهبری دیدار کند.

شبکه الغدیر عراق نیز تصاویر نشست بارزانی با رئیس جمهور ایران را در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرد.

خبرگزاری شفق نیوز نیز با اشاره به این نشست گزارش داد: رئیسی و بارزانی در نشست مشترک خود در خصوص مساله هماهنگی میان ایران، عراق و اقلیم کردستان عراق با هدف تقویت صلح در منطقه توافق کردند.

پایگاه خبری رووداو در گزارشی دیگر که در پلتفرم ایکس منتشر کرد به نظر عراقی‌ها در خصوص سفر بارزانی به ایران پرداخت. در این گزارش که مجموعه‌ای از مصاحبه با شهروندان عراقی بوده آمده است: عراقی‌ها نسبت به سفر بارزانی به ایران خوشبین هستند. آنها معتقدند که این سفر به نفع امنیت و منافع عراق و اقلیم کردستان عراق است.

کد خبر 6098171

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری