Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جبهه پایداری درباره اظهارنظر یکی از اصلاح‌طلبان پیرامون جنگ با آمریکا گفت: برخی نمی‌دانند جنگ چیست و حرف‌های غیرکارشناسی می‌زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل کوثری عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه نمایندگان مجلس که از مردم رای گرفتند باید با مردم صادق باشند، گفت: اینگونه نباشد که در زمان یک طرحی، برخی آن را امضا کنند، اما زمان رای‌گیری تعداد کمی از نمایندگان موافق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه باید شفافیت آرا در مجلس وجود داشته باشد، یادآور شد: این اشکال اساسی برای هر نماینده‌ای از هر جناحی است و باید برای این مسئله فکر اساسی شود. شفافیت خواسته مردم است و باید در عمل نشان داده شود.

کوثری درباره اظهارنظر یکی از فعالان سیاسی پیرامون جلوگیری دولت از جنگ با آمریکا، افزود: این گونه حرف‌ها کارشناسی نیست و ارزشی ندارد. این افراد نمی‌دانند جنگ چیست و فقط می‌خواهند اظهارنظر کنند و به لحاظ محتوایی توخالی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟

از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟

دیگر خبرها

  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • پنجره‌ای رو به شفافیت