Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال باید در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس برود و مدیران آبی پوش برای اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی تا ساعتی دیگر با شورای تامین استان تهران نشست برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: دادخواه: سهمیه تماشاگران جام حذفی باید ۹۰ به ۱۰ باشد/ باشگاه سپاهان قصد انصراف از جام حذفی دارد

استقلالی‌ها در این نشست در نظر دارند همه شرایط برای اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند که البته طبق اعلام یکی از مدیران استقلال به دلیل کمبود زمان، امکان اجرای این قانون شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: انصاری: از قانون ۹۰ به ۱۰ دربی پایتخت استقبال می‌کنیم/ به تیم استقلال احترام می‌گذاریم

با این وجود نشست امروز بین طرفین برای اجرای این قانون در دربی پایتخت برگزار می‌شود و احتمال دارد قانون ۹۰ به ۱۰ به قانون ۵۰ به ۵۰ در دربی رفت و برگشت تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی ۹۰ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به همه استقلالی‌ها پول دادند غیر از این بازیکن؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک روز قبل از تقابل استقلال با تراکتور، بازیکنان استقلال قسمتی از مطالبات این فصل خود را دریافت کردند، اما برخی شایعات حکایت از آن دارد که یکی از آبی‌پوشان پول نگرفت!

هرچند اطرافیان مدیرعامل برکنار شده استقلال این قضیه را تایید نکردند و مدعی شدند به همه نفرات پول پرداخت شده، ولی در کمپ حجازی این بحث مطرح شده که گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی و فوق العاده آماده این روز‌های استقلال هفته قبل پول نگرفت!

به طور کلی میزان مبلغ دریافتی بلانکو از استقلال تا اینجای کار به ۵۰ درصد نیز نرسیده است، ولی با این وجود به واسطه رابطه خوبی که با جواد نکونام دارد، همچنان بدون هیچ مشکلی تمرینات خود را ادامه می‌دهد و در ترکیب استقلال گل هم می‌زند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • به همه استقلالی‌ها پول دادند غیر از این بازیکن؟
  • آمادگی استانداری تهران برای همکاری با هیئت اجرای قانون اساسی
  • آمادگی استانداری تهران برای همکاری با هیات اجرای قانون اساسی
  • سه رکن اساسی برای اجرای سیاست های توسعه دریامحور
  • فینال جام حذفی انگلیس؛ داوران دربی منچستر مشخص شدند
  • پرونده های محاکم قضایی با اجرای حدنگار کاهش می یابد
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد