Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@06:07:20 GMT

هزینه مقابله با بحران‌ها همیشه بر عهده شهرداری است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۶۱۹

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژادبهرام در تذکری در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به قانون جدید مدیریت بحران کشور گفت: رئیس مدیریت بحران در شهر تهران، شهرداری تهران بود اما با مصوبه جدید مجلس، به هر علتی ریاست بحران شهر تهران به وزیر کشور داده شده درحالی‌که همیشه هزینه عملیات و مقابله با بحران‌ها بر عهده شهرداری است و در تمامی بحران‌های پیش از این، شهرداری به خوبی این مسئولیت را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری تهران تاکنون درباره بحران های ایجاد شده و در حال وقوع هوشیار بوده است افزود:  در جریان سیلی که ابتدای سال رخ داد لایروبی به موقع مسیل‌ها و اقدامات انجام شده از سوی شهرداری باعث شد تهران با کمترین مشکل در زمان بارندگی‌ها روبرو باشد.

وی با اشاره به ظرفیت شهرداری تهران در زمان بحران اظهار داشت: این نظارت مستقیم در قانون جدید مدیریت بحران حذف شده است که متأسفانه هزینه‌های سنگینی بر مدیریت شهری وارد می‌کند.

نژادبهرام به شهرداری تهران  تذکر داد که بمنظور اصلاح این موضوع، پیگیری‌های لازم و کافی را نداشته و باید برای بازگشت این وظیفه به شهرداری تهران، پیگیری جدی‌تری انجام دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری شهرداری تهران قانون مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار درباره فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درمورد فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا نیمه اردیبهشت
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران 
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر