Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@00:31:28 GMT

قتل نانوا در قلهک و دستگیری قاتل

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۶۷۷

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری مردی که یک نانوا را در میدان هدایت با ضربه مستقیم چاقو به قلبش به قتل رسانده بود خبر داد. ناطقان: سرهنگ محمد قدیمی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ده صبح روز گذشته خبری مبنی بر درگیری خونین بین دو جوان در میدان هدایت به این کلانتری واصل شد و سریعا تیمی از ماموران عملیات کلانتری به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در محل مشخص شد جوانی ۲۴ساله از ناحیه قلب هدف اصابت چاقو قرار گرفته و در مقابل یک مغازه سوپرمارکتی روی زمین به صورت درازکش افتاده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سریعا با حضور عوامل اورژانس در محل فرد مصدوم برای انجام مداوا به بیمارستان منتقل شده بود تصریح کرد: تحقیقات در محل از شاهدان و یکی از طرفین درگیری که برادر مقتول بود جریان داشت تااینکه با اعلام خبر فوت مصدوم سریعا موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز اعلام شد.

وی در ادامه بیان داشت: برادر مقتول عنوان داشت در پیک موتوری کار می‌کند و با قاتل برادرش که او هم پیک موتوری بود درگیر می‌شود و از ناحیه او مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد که با این اوصاف با برادرش که یک نانوا در همان حوالی بوده است تماس می‌گیرد.

وی افزود: مقتول برای کمک به برادرش به محل درگیری می‌آید و با ضارب درگیر می‌شود و قاتل با چاقو برادر نانوایش را هم مورد اصابت قرار می‌دهد که قاتل در محل دستگیر و برای انجام تحقیقات اولیه به کلانتری منتقل می‌شود.

سرهنگ قدیمی بیان داشت علت اولیه درگیری این بوده است که فرد ضارب آب دهان خودش را به صورت برادر مقتول انداخته است و به این شکل درگیری شدت می‌گیرد.

در انتها با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت جسد برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.
منبع: میزان برچسب ها: قتل ، نانوا ، قلهک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قتل نانوا قلهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ محمد رستمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته پلیس مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری به سمت مقتول شلیک کرده و وی را به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه پلیس قاتل را در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کرد افزود: از وی یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.
سرهنگ رستمی گفت: قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل