Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، این تحقیقات از اوایل ماه فوریه ۲۰۱۹ آغاز شد که یک پروژه فشرده ۳۰ ماهه خواهد بود. محققان این شرکت به همراه پژوهشگران موسسه تحقیقات دامپزشکی شانگهای و یک شرکت بزرگ طیور به همراه نهادهایی در بریتانیا در این پروژه مشارکت خواهند کرد.

این پروژه صنعتی-دانشگاهی به‌صورت کنسرسیومی اجرا خواهد شد که در آن موسسه‌های تحقیقاتی از اسکاتلند نظیر کالج رورال و مرکز نوآوری عالی لایواستوک نیز مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه یک میلیون پوندی با فراخوان دپارتمان سلامت بریتانیا و وزارت علوم و فناوری چین اجرا شد که به دنبال ارائه نوآوری برای کمک به حل مقاومت آنتی‌بیوتیکی در صنعت دامپروری بوده است. شرکت ای‌جی‌ای و شرکاء آن در این کنسرسیوم در تلاش هستند تا راه‌حلی برای کاهش استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها و از بین بردن مقاومت آنتی‌بیوتیکی در طیور ارائه کنند، مشکلی که یک موضوع جهانی در صنایع بهداشت و درمان و صنعت مواد غذایی است. این پروژه با هدف جایگزینی آنتی‌بیوتیک‌های رایج در صنعت طیور با مواد آنتی‌باکتریال و ضدمیکروب جدید تعریف شده است.

آدرین فلوز، مدیر تحقیق و توسعه شرکت ای‌جی‌آی گفت: گوشت مرغ یکی از منابع رایج پروتئین در جهان است و همه مناطق جهان از این منبع غذایی استفاده می‌کنند. این پروژه تحقیقاتی دارای پتانسیل بالایی است چرا که ما معتقدیم که در صورت موفقیت در این پروژه می‌توانیم فناوری را ارائه کنیم که در همه کشورها قابل استفاده است.

انتهای پیام/

169 / 336 فناوری نانو آنتی بیوتیک مرغ دامپزشکی کنسرسیوم مرکز نوآوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فناوری نانو آنتی بیوتیک مرغ دامپزشکی کنسرسیوم مرکز نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سید حمیدرضا اعرابی، در سفر به منطقه جنوب شرق، ضمن برگزاری نشست صمیمی با کارکنان منطقه، از واحدهای مختلف ارتباطات ثابت و سیار و مانیتورینگ رگولاتوری بازدید کرد و بر لزوم نظارت هوشمند و لحظه‌ای شاخص‌های کیفی شبکه تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیرعامل شرکت پیشگامان به عنوان مجری طرح فیبر نوری در استان هرمزگان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت این استان، میزان پیشرفت پروژه فیبر نوری در هرمزگان را بررسی و ارزیابی کرد.

اعرابی همچنین در نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری هرمزگان، بر اهمیت افزایش همکاری شهرداری‌های استان با شرکت پیشگامان در راستای تسریع اجرای پروژه فیبر نوری تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، به همراه مدیر عامل، نمایندگان و پیمانکاران شرکت پیشگامان، از تمام مراحل اجرای پروژه فیبر نوری بندرعباس بازدید و مقرر کرد این شرکت سرعت پیشرفت پروژه و سطح اتصال منازل و کسب و کارها به اینترنت فیبر نوری در شهر بندرعباس و کل استان را افزایش دهد.

وی همچنین بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود منطقه و بکارگیری بسیج نیروها در راستای نظارت دقیق‌تر و تسریع در فرآیند بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات کنترل پروژه منظم و هفتگی توسط منطقه تاکید کرد.

کد خبر 6097340 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود