Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) متعهد شد، پس از برگزاری دو انتخابات پارلمانی در یک سال که نخستین مورد ماه آوریل و مورد دوم آن هم امروز در حال برگزاری است، انتخابات پارلمانی سومی در کار نباشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در پیامی ویدئویی در صفحه فیس‌بوک خود خطاب به مردم نوشت، همه تلاش خود را برای دستیابی به یک "دولت منتخب" در اراضی اشغالی در نزدیک‌ترین زمان ممکن و جلوگیری از برگزاری انتخابات دیگر به کار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از برگزاری انتخابات پارلمانی در ماه آوریل، در تشکیل دولت در ماه مه ناکام ماند و حزب راست‌گرای لیکود را که رهبری آن را برعهده دارد، تحت فشار قرار داد تا انتخابات را زودتر برگزار کند. اما دلایلی که در آن زمان منجر به برگزاری زودهنگام انتخابات شد، در سایه وجود نشانه‌هایی درباره عدم توانایی نتانیاهو یا رقیبش بنی گانتس، رهبر حزب "آبی و سفید" بر تشکیل دولت، همچنان پای بر جا هستند.

هر مقامی که مکلف به تشکیل دولت است، باید رای اعتماد حداقل ۶۱ عضو پارلمان اسرائیل (کنست) از مجموع ۱۲۰ عضو را به دست آورد، اما طبق نظرسنجی‌هایی که طی هفته‌های اخیر منتشر شده است، نه نتانیاهو و نه گانتس چنین شانسی ندارند. طبق قانون رژیم صهیونیستی، رئیس این رژیم پس از مشورت با رهبران احزاب پیروز در انتخابات، یک عضو کنست را برای تشکیل دولت مکلف می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي انتخابات پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: خیزش دانشجویی در غرب، دروغ‌ بودن ادعای دموکراسی دولت‌ آنها را فاش کرد

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان اعلام کرد خیزش دانشجویی در غرب در حمایت از مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، دروغ بودن ادعای دموکراسی دولت‌های آنها را افشا کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد یزبک»، رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان امروز جمعه گفت، خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا از کلمبیا تا حدود ۷۰ دانشگاه و تا دانشگاه‌های پاریس، انگلیس، آلمان، سوئد و سایر کشورهای غربی که خواستار پایان دادن به جنگ غزه، آزادی فلسطین و توقف ارائه تسلیحات به رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای خود هستند، اقدامی مبارک در برابر جنایت و جنگ نابودی است.

به نقل از خبرگزاری رسمی یمن «سبا»، یزبک خیزش دانشجویان در غرب و آمریکا را مقابله با جعل، شعار سامی‌گرایی و وارونگی واقعیت‌ها در رسانه‌ها و فرهنگ غربی دانست و تصریح کرد این خیزش دروغ بودن ادعای دموکراسی دولت‌های آنها را افشا کرد.

وی از همه دانشجویان جهان اسلام و عرب خواست به خیزس دانشجویی در غرب اقتدا کنند و تداوم جنگ، کشتار، ویرانی و گرسنگی در غزه را لکه ننگی بر کشورها و رژیم‌هایی دانست که هنوز ساکت مانده‌اند.

یزبک تاکید کرد: دشمن صهیونیستی با وجود همه حمایت‌های کشورها و رژیم‌ها، به هیچ یک از اهدافی ادعایی خود در جنگ غزه پس از ۲۱۰ روز دست نیافته است و این جنگ وحشیانه موجب بروز اختلافات دولتی و سطح امنیتی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • حزب‌الله: خیزش دانشجویی در غرب، دروغ‌ بودن ادعای دموکراسی دولت‌ آنها را فاش کرد