Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دو اثر نمایشی منتخب «دوره نهم تئاتر صاحبدلان» از روز سه شنبه 26 شهریور ماه اجراهای خود را در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز می کنند.

«آنکس که نیامده می داند» عنوان اثر نمایشی جدیدی به نویسندگی زهره غلامی و کارگردانی ژاله کاظمی است که از روز سه شنبه 26 شهریور ماه ساعت 17 به مدت زمان 40 دقیقه  با بازی زهرا غلامی، سمیه انصاری و مریم رادپور در کارگاه نمایش به صحنه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان نمایش «آنکس که نیامده می داند» آمده است:«این نمایش داستان دختران مامون عباسی را روایت می کند که یکی از آنها همسر امام رضا (ع) است و دیگری نیز به نکاح امام جواد (ع) در آمده است. این نمایش در واقع روایت گر تفاوت دیدگاه این دو خواهر است...»

نمایش«باد که می نویسد» هم عنوان نمایش تازه دیگری به نویسندگی آرش عباسی  است که از روز سه شنبه 26 شهریور ماه به کارگردانی سیاوش جامع در کارگاه نمایش میزبان علاقه مندان تئاتر است.

در این نمایش که از تاریخ یاد شده ساعت 18:15 به مدت زمان 60 دقیقه روی صحنه می رود، هدی نوری زاده، میثم جهانگیری و امین اکبری نسب به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش «باد که می نویسد» آمده است: «یک نهاد فرهنگی مرتبط با نشر ارزش های دفاع مقدس  با نامه های رو به رو می شود که متعلق به یکی از فرماندهانی که بیست سال قبل طی عملیاتی شهید شده، اما این نامه در حال حاضر نوشته شده و این موضوع باعث پیچیدگی موضوع و ایجاد شبهاتی می شود که خود آغاز ماجرایی دیگر است.. »

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارزش های دفاع مقدس امام رضا تئاتر تئاتر شهر زهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد معرفی شد و در بین این آثار اثر تولیدات واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان نیز برگزیده شد. اکبر آیین افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.
وی ادامه داد: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از شهرستان لنده تولید حوزه هنری استان توسط دبیرخانه جشنواره تئاتر بچه های مسجد پذیرفته شد. مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسراییل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد. پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند