Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:33:51 GMT

فرصت فوتبال برای تسویه بدهی کلان خود به «لئو»

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۶۱۸

فرصت فوتبال برای تسویه بدهی کلان خود به «لئو»

با این حساب، اروپا بدون ذره‌ای تردید، بدهی بزرگی به مرد آرژانتینی دارد حتی اگر او چهار بار جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده باشد!

مسی به همراه آبی‌اناری‌ها برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ و تحت هدایت «فرانک ریکارد» موفق به فتح این جام شد اما در آن زمان مهاجم آرژانتینی نقش پررنگی را در جمع کاتالان‌ها ایفا نمی‌کرد؛ در واقع او حتی در فینال مقابل آرسنال هم بازی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار دوم و سوم، مسی با هدایت «پپ گواردیولا» روی اوج بود و به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ جام را به شایستگی بالای سر برد و چهارمین بار و آخرین بار سال ۲۰۱۵ بود؛ زمانی که مسی در کنار «لوئیس سوارز» و «نیمار» مثلث جادویی خط حمله تیم تحت هدایت «لوئیس انریکه» را تشکیل می‌داد.

از آن تاریخ به بعد، هیچ چیز جز ناامیدی عاید کاپیتان آلبی‌سلسته نشد به‌ویژه طی ۲ سال اخیر که او و آبی‌اناری‌ها به ترتیب مقابل آ.‌اس رم (۲۰۱۸) و لیورپول (۲۰۱۹) با بازگشت‌هایی تلخ هاج و واج ماندند...

این در حالی است که مقایسه آمار مسی با «کریستیانو رونالدو» در دوران حضور مرد پرتغالی در سانتیاگوبرنابئو، داستان را برای جادوگر آرژانتینی دردناک‌تر هم می‌کند؛ سفیدپوشان مادرید با رونالدو طی ۶ سال اخیر چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند؛ چهار قهرمانی که سه بار آن به طور پیاپی رقم خورده است!

فتح لالیگا مهم است؛ خیلی هم مهم؛ در واقع این جام پاداش ۹ ماه کار بی‌وقفه و بدون‌نوسان است و بارسا از این حیث می‌تواند رضایت کامل داشته باشد؛ آنها طی ۱۱ سال اخیر، هشت بار فاتح لالیگا شده‌اند اما آنچه در حال حاضر برای هواداران، رسانه‌ها و تمام جهان اهمیت دارد، لیگ قهرمانان اروپا است چرا که زرق و برقِ تورنمنتی بین‌المللی تنها در تلالو این جام اروپایی نهفته و البته مسی به خوبی از این موضوع آگاه است.

فوتبال به لئو یک جامِ (شاید هم چندین) لیگ قهرمانان بدهکار است و از امروز این فرصت را دارد تا بدهی خود را تسویه کند...

برنامه شب افتتاحیه فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا از قرار زیر است:

دورتموند - بارسلونا

لیون - زنیت

بنفیکا - لایپزیگ

اینترمیلان - اسلاویا پراگ

ناپولی - لیورپول

سالزبورگ - خنک

چلسی - والنسیا

آژاکس - لیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لوئیس سوارز لوییس انریکه لیونل مسی بارسلونا پپ گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم

سال 2006 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06،‌ دو تیم بارسلونا و میلان در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت تا شاگردان فرانک رایکارد با توجه به پیروزی 1-0 بازی رفت در خانه حریف، راهی فینال شوند.

دانلود (13.7MB)

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم