Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رسول ظفرمند ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه طبق قانون همه افراد جامعه باید تحت پوشش بیمه باشند تصریح کرد: همه افراد فاقد بیمه باید برای تعیین تکلیف و دریافت دفترچه بیمه اقدام کنند و اگر افراد از نظر منابع درآمدی و مالی زیر ۴۰ درصد حداقل حقوق و مزایای قانون کار درآمد داشته باشد، تمامی حق بیمه آن از سوی دولت پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین افرادی که بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصد حداقل حقوق اداره کار درامد داشته باشند، ۵۰ درصد حق بیمه آن از سوی دولت پرداخت می شود و در حال حاضر حق بیمه بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد بیمه شدگان سلامت توسط دولت پرداخت می شود.

ظفرمند ادامه داد: اگر افراد نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت خود از طریق آزمون تعیین وسع اقدام نکنند باید حق بیمه خود را کامل پرداخت کنند.

وی تعیین وسع را برای بهره مندی افراد از بیمه لازم دانست و گفت: در حال حاضر یک فردی به رغم داشتن درامدهای میلیاردی و فروشگاه آهن آلات تحت پوشش بیمه همگانی است که اجرای طرح تعیین مزد، در شناسایی افرادی از این دست موثر خواهد بود.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: با اجرای تعیین مزد، از دستگاه های مختلف نظیر دارایی، ثبت احوال و غیره استعلام خواهد شد و اعتبارات بخش سلامت به سمت عدالت سوق می یابد و هدف آن کاهش چتر پوشش بیمه ای نیست.

وی با بیان اینکه معطلی و تعطیلی در ارائه خدمت و صیانت از حقوق مردم نداریم گفت: سه دهم درصد جمعیت پوشش بیمه سلامت را بیماران خاص تشکیل می دهند و بالای ۱۰ درصد هزینه ها مخصوص این بیماران است و سالانه ۷۰ میلیارد تومان از هزینه ها صرف این بیماران می شود.

وی با اظهار اینکه قصد دولت و بیمه سلامت پوشش بیمه ای برای افراد نیازمند و مستحق است گفت: برای افراد نیازمند باید بیشتر هزینه شود.

مدیرکل بیمه سلامت به پروژه های نوین و الکترونیکی سلامت در استان گفت: در فصل استحقاق سنجی، حدود ۸۰ هزار نفر که چند بیمه ای بودند تعیین تکلیف شوند.

ظفرمند با بیان اینکه در ارسال الکترونیکی اسناد جزو شش استان برتر بودیم گفت: خوشبختانه ۹۹ درصد اسناد بیمارستانی در ماه تیر به صورت الکترونیکی ارسال شده است و رسیدگی آن به پایان رسیده است.

کد خبر 4721082

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه سلامت ساری ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه

دریافت 232 MB کد خبر 6087068

دیگر خبرها

  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه