Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام غیر حضوری پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ دانشگاه شهید چمران اهواز از فردا، ۲۷ شهریورماه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس ترتیب حرف اول نام خانوادگی در روز‌های ۲۷ و ۲۸ شهریورماه صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، دانشجویانی که حرف اول نام خانوادگی آنان، از «الف» تا «ش» است، فردا، ۲۷ شهریورماه می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند و دانشجویانی که حرف اول نام خانوادگی آنان از «ص» تا «ی» است، ۲۸ شهریورماه می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.
این پذیرفته شدگان می‌توانند برای ثبت نام از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های مذکور به سایت www.scu.ac.ir مراجعه کنند. ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز نیز بر اساس این ترتیب در روز‌های ۳۰ و ۳۱ شهریورماه صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز کنکور 98 پذیرش دانشجو آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری