Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@13:04:40 GMT

خیرین مدرسه‌ساز قروه‌ای 50 کلاس درس را بازسازی کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۹۵۴

خیرین مدرسه‌ساز قروه‌ای 50 کلاس درس را بازسازی کردند

جعفر عبدالملکی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه جامعه نام برد و اظهار کرد: تربیت نسلی متعهد، هدفمند، بادانش و مترقی رسالت مشترک جامعه و آموزش و پرروش است.
وی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را چراغ راه معرفی کرد و افزود: هدف ساحت‌های ششگانه این سند راهبردی کشف توانایی‌های دانش‌آموزان در جنبه‌های مختلف و تربیت نسلی متدین، خودباور، دانا، جسور و ممتاز در جهان کنونی برای دفاع از دین، میهن و باورهای انسان مسلمان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالملکی در ادامه سخنان خود ضمن معرفی کارگروه‌های پنجگانه پروژه مهر از ثبت‌نام 21 هزار و 305 نفر درسامانه «سناد» خبر داد و بیان کرد: پروژه مهر با ثبت‌نام از دانش‌آموزان آغاز و با جشن بازگشایی مدارس در اول مهر به انجام می‌رسد.
وی با بیان اینکه 55 درصد دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی، 23 درصد در مدارس دوره اول متوسطه و 19 درصد در دوره دوم متوسطه مشغول تحصیلند، اعلام کرد: هزار و 900 نفر از همکاران ما برای شروع مهری بانشاط در کلاس‌های درس سازماندهی شده‌اند و مهم‌ترین برنامه ما این است که در اولین روز از سال تحصیلی جدید همه کلاس‌ها معلم داشته باشند.
مدیر آموزش و پرروش قروه از خیرین به عنوان حامیان بی‌ادعای آموزش وپرورش نام برد و عنوان کرد: به همت بلند خیرین تعداد 50 کلاس درس تعمیر، نوسازی، مقاوم‌سازی و مرمت شده‌اند که اول مهر در اختیار دانش‌آموزان و فرهنگیان قرار می‌گیرد.
وی از برچیده شدن بخاری‌های نفتی در مهر 98 خبر داد و گفت: درسال 97 تعداد 24 مدرسه دارای سیستم گرمایشی غیر استاندارد بودیم که الحمدلله تا امروز 14 مدرسه از استانداردهای لازم در امر گرمایش برخوردار شده‌اند و در 10 مدرسه هم تا پایان مهر از سیستم گرمایشی استاندارد نصب خواهد شد.
عبدالملکی تملک زمین و تامین اعتبارات لازم برای احداث فضای آموزشی 12 کلاسه در شهرک دانش قروه را خبر خوشی برای ساکنان شهرک دانش و دانش‌آموزان دانست و از کلنگ‌زنی این واحد آموزشی در آینده نزدیک خبر داد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است

مهدی نوید ادهم   در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان، این استان را استانی با موقعیت استثنایی در نظام حکمرانی کشور عنوان کرد و گفت: این استان دارای فرصت‌ها و تهدیدهای متعددی است.

وی مهمترین فرصت‌های سیستان و بلوچستان را نیروی انسانی، منابع و تاریخ پر افتخار این استان بیان کرد و افزود: تهدید عدم توسعه یافتگی استان و رنج مضاعف مردم در این مقوله را نیز نباید فراموش کرد.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: آموزش و پرورش نقاط آسیب پذیری دارد که یکی از مصادیق آن در سیستان و بلوچستان فاصله معنادار شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی با میانگین کشوری است.

وی بیان کرد: این کمیسیون با هدف کمک به شاخص‌های آموزشی و تربیتی و فضاها، کارگروه خاص سیستان و بلوچستان را تشکیل داده و به دنبال بهره‌گیری از ایده‌ها، اندیشه‌ها، افکار و برنامه‌های همه صاحب نظران در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی و کمک به مدارس این استان خواهد بود.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: یکی از بدیهیات در مسیر تحقق اهداف مدرسه یاری، لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ورود خیرین و گروه‌های جهادی در مناطق و شهرستان‌ها با هدف رعایت عدالت در این مقوله خواهد بود.

وی گفت: موضوع مهم و مورد انتظار خیرین در هر منطقه و شهرستانی، مشارکت، همراهی و پای کار بودن مردم در کنار آنان خواهد بود تا مقوله حضور خیرین عزیز اثربخش‌تر از گذشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است