Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: فلسطینی ها هر جا که می روند تحت پیگیرد و اتهام قرار می گیرند و در مقابل تسهیلات بسیاری برای اسرائیلیها حتی در کشورهای عربی وجود دارد.

وی افزود: هر آنچه فلسطینی ها در حال حاضر با آن روبرو هستند از نتایج معامله قرن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان اسلو لعنت و نفرینی است که امضاکنندگان آنرا را رها نخواهد کرد.

النخاله بیان کرد: معامله قرن نکبت جدیدی برای اعراب و فلسطینی هاست.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: همه ما می دانیم که در معرض هدف قرار داریم و باید از مقاومت حمایت کنیم. مقاومت در غزه و در سراسر فلسطین عنوانی برای همه ماست و باید از آن حمایت کنیم. باید برای تحمیل حوادث جدید مبارزه کنیم ما برای ملت خود با دشمن می جنگیم و برای فلسطین به پا خواستیم. وحدت نیروهای مقاومت اولویتی برای مقابله با طرح صهیونیست هاست و آنها برای مقابله با هرحمله احتمالی آماده هستند. ملت فلسطین و نیروهای مقاومت حامی اسرای قهرمان بوده و برای آزادی آنان به روش های مختلف تلاش می کنند.

کد خبر 4721269

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین جنبش جهاد اسلامی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ عراق فلسطین سوریه نتانیاهو روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن جان بولتون ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۲ جوان فلسطینی در جریان درگیری‌های مسلحانه با عناصر صهیونیست در اطراف ایست بازرسی سالم واقع در نزدیکی جنین در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که گردان‌های الاقصی مستقر در طولکرم با نظامیان صهیونیست که به این شهر یورش برده بودند درگیر شدند.

در این درگیری که به صورت مشخص در محور میدان السلام طولکرم رخ داد نیروهای فلسطینی موفق شدند عناصر متجاوز را گلوله باران کنند.

نیروهای مقاومت با عناصر اشغالگر در منطقه یعبد واقع در جنوب غرب جنین نیز درگیر شده و به سمت آنها تیراندازی کردند.

در همین راستا گردان‌های قدس شاخه جنین اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی موفق شدند منطقه اشغالی شاکید را با شلیک گسترده گلوله هدف قرار دهند.

کد خبر 6089498

دیگر خبرها

  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم