Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:27:15 GMT

ماتا: خیلی‌ها از ناکامی یونایتد خوشحال می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۱۱۰

ماتا: خیلی‌ها از ناکامی یونایتد خوشحال می‌شوند

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد عقیده دارد این تیم با اتحاد هواداران خود می‌تواند بار دیگر نتایج خوب خود را ادامه دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد از هواداران این تیم خواست به حمایت خود ادامه دهند تا یونایتد بتواند نتایج خوب خود را در این فصل شروع کند. در همین رابطه خوان ماتا گفت: اگر می‌خواهیم به هدفمان برسیم باید تمام بازیکنان، مربیان و هواداران در کنار هم متحد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها از ناکامی یونایتد لذت می‌برند و خوشحال می‌شوند. ما بازیکنان تلاش زیادی می‌کنیم که تیم بتواند نتایج خوبی به دست بیاورد. من خودم در ۳۱ سالگی احساس جوانی می‌کنم و خیلی شرایط خوبی دارم. فوتبال درباره سن نیست بلکه به کیفیت مربوط می‌شود. 

منچستریونایتد باید در اولین دیدار خود در لیگ اروپا در خانه به دیدار آستانه قزاقستان برود و انتظار می‌رود در این دیدار اوله‌گنار سولسشایر به چند تن از بازیکنان اصلی خود استراحت دهد و بازیکنانی را که در طول فصل کمتر از آنها استفاده می‌کند به زمین بازی بفرستد.

قرارداد خوان ماتا تابستان به پایان می‌رسید و زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت او به والنسیا یا پیوستنش به سویا به گوش می‌رسید اما در نهایت ماتا تصمیم گرفت تا قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خوان ماتا تیم فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم