Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رژیم صهیونیستی در بحبوحه تنش میان هند و پاکستان، نخستین محموله از بمب‌های سنگرشکن از نوع «اسپایس-۲۰۰۰» (Spice-۲۰۰۰) را که به کلاهک‌های ام کی.۸۴ (Mk.۸۴) مجهز هستند در پایگاه «گوالیور» به نیروی هوایی هند تحویل داد.

پایگاه هوایی گوالیور، پایگاه اصلی ناوگان هوایی میراژ-۲۰۰۰ هند است که در جریان حمله ماه فوریه به بالاکوت در کشمیر از آن استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع مطلع ضمن تایید تحویل نخستین محموله این بمب‌ها اعلام کردند مابقی محموله بمب‌های سنگرشکن طی سه ماه آینده تحویل طرف هندی خواهد شد.

نیروی هوایی هند در ژوئن سال جاری میلادی قراردادی به ارزش ۴۵ میلیون دلار با رژیم صهیونیستی برای خرید بیش از ۱۰۰ بمب اسپایس-۲۰۰۰ به امضا رساند.

بر اساس این گزارش، نیروی هوایی هند با استفاده از جنگنده‌های میراژ که مسلح به بمب‌های اسپایس -۲۰۰۰ هستند به منطقه بالاکوت کشمیر پاکستان حمله کرد. این بمب‌ها قابلیت تخریب یک ساختمان یا پناهگاه را دارند. نمونه‌های پیشین صرفا بام ساختمان را سوراخ می‌کردند و تاثیری بر سایر بخش‌های ساختمان نداشتند. این در حالیست که گفته می‌شود بمب‌های جدید که ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم وزن دارند پس از ورود به ساختمان منفجر می‌شود و احتمال افزایش تلفات آن بسیار بالاتر است.

پیش از این نیز گزارش شده بود نیروی هوایی هند در نظر دارد هواپیما‌های سوخو ۳۰ را به بمب‌های اسپایس مجهز کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند رژیم صهیونیستی تسلیحات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ عباس صفرپور درآیین تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگربا اعلام این خبر گفت: ۴۶ واحد مسکن محرومان در بخش‌های سنگر و کوچصفهان در حال احداث است که این واحد‌ها حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت ، مساحت هریک از این واحد‌های مسکونی را ۵۰مترمربع اعلام کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی با ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار به همت بسیج سازندگی، خیران و اعطای تسهیلات بانکی ساخته می‌شود. 

وی تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی در حال واگذاری به مددجویان است.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آقای سجودی ، حامد تقی زاده بعنوان فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگر معرفی شد.

دیگر خبرها

  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد