Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خلیل اللهی با اشاره به تخلیه چندین خانه در شهرک باغمیشه تبریز به علت ریزش کوه گفت: دادسرای مرکز استان آذربایجان شرقی شهرداری و ستاد بحران را مکلف کردند تا نسبت به تخلیه خانه‌های در معرض آسیب اقدام کنند که این کار صورت صورت گرفته است. تاریخ انتشار: 18:02 - 26 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۵۱۹ موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به تخلیه چندین خانه در شهرک باغمیشه تبریز به علت ریزش کوه اظهار کرد: مسئولان دادستانی مرکز استان آذربایجان شرقی، شهرداری و ستاد بحران را مکلف کرد تا نسبت به تخلیه خانه‌های در معرض آسیب اقدام کنند که این کار صورت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: نیروی انتظامی در محل مستقر شده و از ورود و بازگشت مردم به منزل تا زمانی که وضعیت پایدار نشده جلوگیری کنند، همچنین از باب پیشگیری از احتمال وقوع سرقت در محل حاضر باشند.   رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات در رابطه با دو شرکتی که در احداث این شهرک مشارکت داشته‌اند در دستور کار است و چنانچه مشخص شود در ساخت و ساز صورت گرفته ایمن سازی انجام نشده و اهمال و کوتاهی صورت گرفته؛ با متخلفین طبق قانون برخورد می‌شود.    گفتنی است: طبق گفته مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی صد خانه در شهرک باغمیشه تبریز به علت ریزش کوه تخلیه شدند. ریزش کوه کماکان ادامه دارد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرک باغمیشه تبریز رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد