Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@19:29:47 GMT

‌پایان مهلت ارسال آثار سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار»

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۰۸۷

‌پایان مهلت ارسال آثار سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار»

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری بنیاد شهید و امور ایثارگران «ایثار»، سید مرتضی حسینی افزود: پس از انتشار فراخوان سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار» در خردادماه سال جاری، علاقه‌مندان آثار خود را در قالب فیلم‌نامه و فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای با موضوع ایثار اجتماعی ارسال کردند که خوشبختانه با توجه به حجم آثار ارسالی، استقبال خوبی از این جشنواره به‌عمل‌آمده و اسامی آثار برگزیده به‌زودی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، اظهار داشت: درمجموع نزدیک به ۸۰۰ اثر دریافت کردیم که از این تعداد ۲۸۴ اثر برای شرکت در بخش فیلم و ۴۹۰ اثر برای رقابت در بخش فیلم‌نامه بود.
گفتنی است سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار» با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن سینمای جوانان ایران، شبکه یک سیما، شبکه مستند، آی فیلم و معاونت فرهنگی قوه قضاییه برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز آن نیمه دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

بر اساس آمار بنیاد شهید، تعداد جانبازان زیر ۲۵ درصد ۳۳۱ هزار و ۵۵۵ نفر، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر ۲۳۳ هزار و ۲۶۷ نفر، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد ۲۵ هزار و ۴۸۱ و جانبازان بالای ۷۰ درصد حدود ۹ هزار و ۶۸۸ نفر است؛ ضمن اینکه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شدید در کشور بسر می برند. همچنین حدود ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: خانۀ ایثار در این استان آماده افتتاح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، ظهر امروز، در دیدار با استاندار لرستان، بیان کرد: ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند.

او با اشاره به‌ اینکه ایثارگران لرستان نجیب‌ترین و درعین حال شجاع‌ترین هستند، افزود: جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هر کدام الگو هستند.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، عنوان کرد: انتظار می‌رود بحث مسکن، اشتغال، تشکل‌ها،  مدارس و مشکلات فرزندان جامعه ایثارگر به‌صورت ویژه بررسی شود.

هاشمی با بیان اینکه مجتمع توانبخشی ایثار سال 96 افتتاح شده‌است،  اما تعطیل شده بود، تأکید کرد: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و با همت ایثارگران مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی شد و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

او خاطرنشان کرد: خانه ایثار در لرستان آماده افتتاح و مراکز درمانی آماده واگذاری است و هتلینگ این مجتمع در حد 90 درصد به بالا آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور