Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@08:56:01 GMT

دنبال تسهیل‌گری در تولید هستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۱۵۸

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان این مطلب گفت: فضای کشور و نظام این است که برای تولید تسهیلات ایجاد کند و اگر در این شرایط مانعی را بر سر راه تولید ایجاد شده باشد باید آن را حل کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست که به بررسی و اتخاذ تصمیم درباره ارائه گواهی موضوع تبصره ۱ ماده ۱۸۶ قانون مالیات های مستقیم برای تمدید ضمانت نامه بانک مرکزی می پرداخت، با اشاره به فعالیت های سازمان مالیاتی گفت: سازمان مالیاتی با توجه به قوانین و مقررات بسیار محکم خود، تا این لحظه همراه تولید و صنعت بوده اما انتظار حمایت بیشتر از این را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برنامه‌های وزارت صنعت گفت: نخستین برنامه ما حفظ وضع موجود تولید است واز این رو در جلسات مختلف اگر تصمیمی برای تولید اتخاذ می شود باید به سرعت اجرایی شود.

رحمانی گفت: آرامشی که امروز در کشور شاهد آن هستیم ابتدا مدیون خون شهدا و سپس جانفشانی هایی است که تولید کنندگان انجام می دهند که بعد از تحریم‌های بین‌المللی از پا ننشسته‌اند و ما باید در این شرایط وضع امور را برای فعالیت مساعدتر کنیم.

او در پایان صحبت‌هایش بر نگاه تسهیل‌گرانه مثبت بر امور تاکید کرد.

هشتاد و هشتمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امروز به ریاست وزیر صنعت و با حضور نمایندگان مختلف از سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی، دفتر حقوقی ریاست جمهوری، نمایندگان بانک های عامل و اعضای ستاد تسهیل برگزار شد و به بررسی ارائه گواهینامه های قانون مالیات های مستقیم برای تمدید ضمانت نامه پرداخته شد که با تایید تبصره ۱ ماده ۱۸۶ قانون مالیات های مستقیم برای تمدید ضمانتنامه‌ها اصلاح شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رضا رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان به دنبال دانش خودروسازی

نشست دوجانبه میان هیئت‌های طالبان در کابل و آستانه به رهبری وزیر صنعت و تجارت این گروه و معاون نخست وزیر قزاقستان برگزار شد.

در این نشست بر روی سرمایه‌گذاری مشترک در بخش‌ کارخانه‌های خودروسازی در افغانستان بحث و گفتگو شد.

همچنین، دو طرف روی استخراج معادن، صنعت ماشین‌آلات، تعرفه ترجیحی برای کالاهای افغان، فراهم‌آوری تسهیلات ترانزیتی، روابط بانکی، برگزاری نشست سه‌جانبه ترانزیتی میان افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان، انتقال سیستم اسمارت بریج[حکومت‌داری الکترونیک] قزاقستان به افغانستان، تبادل‌نظر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی