Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان: خلیلی:تعداد مدال های استان زنجان را از 43 مدال در سال 97 به 60 مدال در سال 98 ارتقا اعلام نمود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:ما  افزایش 39 درصدی مدال های استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور را داشته ایم و همچنین میزبانی مطلوب 7 رشته ی ورزشی را که در زنجان برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه استان زنجان در سال 98 با کسب 60 مدال استعدادهای برتر ورزشی موفق شد تعداد مدال های خود را 17 مدال از سال 97 افزایش دهد تصریح کرد: ظرفیت و توان بالای ورزشی نونهالان، نوجوانان و جوانان ورزشی استان بارها در عرصه های مختلف به نمایش در آمده است و ما در گذشته نیز افتخار آفرینی های بسیار داشته ایم و امتیاز ویژه ی این رقابت ها شناسایی استعدادها از سراسر استان در رشته های مختلف بود که آینده ی ورزشی کشور را رقم خواهد زد. خلیلی با اشاره به میزبانی 7 رشته ی ورزشی پسران واترپلو، ژیمناستیک، بدمینتون، ووشو وسنگ نوردی در بخش پسران و سنگنوردی و کاراته در بخش دختران اظهار داشت: میزبانی ها در سطح بسیار مطلوب و با آمار رضایتمندی بالا برگزار شد و حضور تعداد زیاد ورزشکاران بستر ساز رشد و توسعه ی استان در عرصه ی ورزش ودیگر زمینه ها شد. مدیر کل ورزش و جوانان همچنین افزود:: در رشته هایی که میزبان بودیم نیز مدال آور بودیم و در ووشو قهرمان شدیم و تعداد زیادی از ورزشکاران استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.        

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان ورزش و جوانان استعدادهای برتر ورزشی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود

غفار امانی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشورهای گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال، اظهار کرد: حدود ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به ۲۰ خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت کشتی استان مراجعه کنند تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پرشور علاقه‌مندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد