Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@04:23:42 GMT

ثبت نام 54 هزار خوزستانی در سامانه سماح

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۶۱۳۳

ثبت نام 54 هزار خوزستانی در سامانه سماح

به گزارش ایکنا از خوزستان، رضا نجاتی، مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان در جلسه ستاد اربعین حسینی که امروز سه‌شنبه 26 شهریورماه در استانداری خوزستان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت کارهای زیرساختی اظهار کرد: کارهای زیرساختی خیلی می‌تواند خطرساز باشد.

وی ادامه داد: تقویت روشنایی و نصب علائم لازم منتهی به مرزها و پارکینگ‌ها، آمادگی گیت‌های خروجی اتباع خارجی، فعال‌سازی مدیریت بحران و دستگاه مربوط برای حوادث احتمالی، هماهنگی اتوبوس‌ها برای بازگشت زائران، دفع پسماندها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. از جمله مواردی بود که مصوب شده بود به انجام برسد.

نجاتی گفت: تاکنون 555 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که 74 هزار نفر مربوط به تهران و 54 هزار نفر مربوط به خوزستان است. استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، فارس و مازندران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

سردار معین‌پور، جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در این مراسم گفت: امنیت ورودی‌های استان خوزستان به سمت چذابه و شلمچه با همکاری ناجا تأمین می‌شود. همچنین قرارگاه در مرز شلمچه و مرز چذابه راه‌اندازی شده و خدمات خاصی را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهند. همچنین از ظرفیت راهیان نور در اهواز، اندیمشک، شوش، آبادان، خرمشهر، برای اسکان اضطراری استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرفیت اتوبوسرانی بسیج برای جایجایی زائران به ویژه بازگشت زائران پیش‌بینی شده است. دو تیم چک و خنثی‌سازی بمب در شلمچه و چذابه مستقر می‌شود. همچنین پیشنهاد می‌دهم که از سوی بانک مرکزی باجه تحویل ارز به زائران فراهم شود چرا که حضور دلالان در آنجا مناسب نیست.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان اجتماعی ستاد اربعین ستاد اربعین خوزستان استانداری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال